Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: TBA

Track(s): TBA (Defqon.1 Australia 2013 anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 09:38 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb zo'n gevoel dat deze track van Code Black is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 09:46 
 

Laat ik is gek doen, ik denk dat het een Noisecontrollers anthem is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:21 
 
Hardtraxxer

Ja dit is noisecontrollers... Jammer dat hun alweer een anthem hebben... Vind hun nou niet echt goed ofzo steeds zelfde sounds.. Had liever Code black of Toneshifterz als anthem of misschien wel S-Dee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zachte softe zuig kicks. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Wat een zachte softe zuig kicks. :x


Dacht net hetzelfde. Vind er helemaal niets aan eigenlijk -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NC hadden ook Iqon al. Mocht het echt zo zijn, zou ik me als Australiër wel héél achtergesteld door Q voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gok toch S-Dee, Brennan Heart of Audiofreq, lijkt me niet dat NC dit ook mag maken, na ook al Iqon te hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere 8bit chiptunes feel geeft die synth. Wat dat betreft zou ik Da Tweekaz denken, maar de rest van de track is niet in hun stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:00 
 
Hardtraxx Addict

Brennan Heart :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok Brennan Heart (met name de kicks)

Verder vind ik m als anthem niet echt heel speciaal naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoor geen dubstep, dus Noisecontrollers kunnen het niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gok inderdaad ook op Brennan Heart vanwege de kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nah dit is geen noisecontrollers. Luister maar eens naar die kicks. Misschien Audiofreq, S-Dee, Of....

Toneshifterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brennan Heart.

Vind er overigens weinig aan, zeer voorspelbare melodie :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:26 
 
Hardtraxxer

melodie vind ik ook wel het meest op brennan heart lijken. vind het een middelmatig trackje, net zoals die van defqon nederland en decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:26 
 
Hardtraxxer

De kick is 100% een code black kick, de sounds zijn van brennan heart.
Collab of een brennan heart anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:27 
 
Hardtraxx Addict

Ilmar schreef:
De kick is 100% een code black kick, de sounds zijn van brennan heart.
Collab of een brennan heart anthem :)

Is geen Code Black kick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Zodra er wat meer bekend is gaat deze terug open.
In de tussentijd:
nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks