Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik gok frontliner of bass modulators ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:49 
 
Hardtraxx Newbie

zou dit geen psyko punkz zijn? dat melody achtige tune zijn geen BM denk ik hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien Bass Modulators & Frontliner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kap met raden? Wacht gewoon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Kap met raden? Wacht gewoon...

Dit dus. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 22:53 
 
Hardtraxxer

Heerlijk klinkt deze intro, super 1e editie gehad vorig jaar, dit jaar opzekers weer !!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks