Ik vind dat Tatanka ver achteruit is gegaan qua producties,
om over de samenwerkingen met Zatox maar te zwijgen (Hard Bass Anthem daargelaten)!
Het klinkt mij veel te standaard, terwijl zij samen juist zo origineel kunnen zijn...
Related topics
- View the latest post: Zatox & Tatanka - Stikaz Squad
- View the latest post: Bella Hardstyle Italia | TNT, Zatox & Tatanka | DEDIQATED
- View the latest post: Tatanka & Zatox Pres. Wild Motherfuckers - Hard Bass (Ran-D Remix) (B2SR022)
- View the latest post: Zatox & Tatanka - Gangsta RMX
- View the latest post: Tatanka & Zatox - Gangsta (WMF Decibel Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Hmm ik ben niet zo onder de indruk van de Tat & Zat producties (Loops & Things niet meegerekend)
en deze weet me ook niet te boeien
maar Zatox is wel een held!
Tatanka is inderdaad achteruit gegaan qua producties de laaste tijd...
en deze weet me ook niet te boeien
maar Zatox is wel een held!
Tatanka is inderdaad achteruit gegaan qua producties de laaste tijd...
Kwaliteit is ook niet alles. Maar die producties van hun samen gaan echt een rap tempo achteruit. Hoe vet hun vroegere samenwerkingen waren, zo weinig vind ik er nu aan.
Saai idd. Mid klinkt wel grappig, maar meer ook niet.b-ram wrote:saai...
Ik vind deze eig echt niets
Ze zijn beide te populair en dan denken ze dat ze geen moeite meer moetten doen
Ik wil terug plaatjes zoals P2BL,Gangsta en Gold Medley With Strange
Ze zijn beide te populair en dan denken ze dat ze geen moeite meer moetten doen
Vind dat echt zo lomp als mensen dit zeggen, waar de fuck is dit op gebaseerdNrgizer wrote:Ik vind deze eig echt niets![]()
Ze zijn beide te populair en dan denken ze dat ze geen moeite meer moetten doen![]()
Kan er nog niet zo veel uit opmaken maar dit klinkt wel heel standaard. Tatanka & Zatox was juist altijd wel een combinatie waar wat speciaals uit kwam. Niet dit soort saaie Zatox-meuk...
Wat een schijtkwaliteit
Vind het geen top plaat, maar kan er toch wel mee door imo 
Het lijkt allemaal zo simpel en inspiriatieloosRawbin wrote:Vind dat echt zo lomp als mensen dit zeggen, waar de fuck is dit op gebaseerdNrgizer wrote:Ik vind deze eig echt niets![]()
Ze zijn beide te populair en dan denken ze dat ze geen moeite meer moetten doen![]()
Als je weet wat ze tijdje terug maakten
Das mijn mening e..
Natuurlijk nog even wachten op HQ
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
vroeger maakte die twee altijd wel dikke nummers, maar vind deze nogal tegenvallen 
Dat zal best, maar hij is lang niet zo vet als die platen.
Het is trouwens wel dikke rukkwaliteit dit filmpje dus mischien dat mijn mening nog verander. 
Jolle wrote:Het is trouwens wel dikke rukkwaliteit dit filmpje dus wacht nog ff met oordelen!![]()
ja inderdaad, Tatanka zinkt wel diep...er is vast wel meer uit te halen !Nikkel wrote:Ik vind dat Tatanka ver achteruit is gegaan qua producties,
om over de samenwerkingen met Zatox maar te zwijgen (Hard Bass Anthem daargelaten)!
Het klinkt mij veel te standaard, terwijl zij samen juist zo origineel kunnen zijn...
maargoed iedere dj's heeft zijn downers natuurlijk en na een aantal maanden hebben ze wel een baze comeback
-
A
Wel leuk, maar lijkt wel een beetje op die mashup van Tatanka die hij laatst uitgegeven had