ja maar de kicks kunnen egt niet tegen die van to protect and serve opDoubleDutch wrote:en kicksSunboom wrote:Kijk, ZO wil ik m'n anthems! Dit nummer brengt één grote glimlach op mijn gezicht. Wat een sfeer, wat een vocals, wat een energie. Geweldig.
Related topics
- View the latest post: Tatanka & Zatox Pres. Wild Motherfuckers - Hard Bass (Ran-D Remix) (B2SR022)
- View the latest post: Tatanka & Zatox Pres. Wild Motherfuckers - Hard Bass (CLDI075)
- View the latest post: Wild Motherfuckers - Wild Wild West / Ruby Rain [Q080]
- View the latest post: Wild Motherfuckers - Wild Wild West
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
JHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2011
- last seen May 2011
Vieshard nummer heeee, toch van Zatox & Tatanka? Waarom staat er dan artiest 'Wild Motherfuckers' ?
Neem eens de moeite om te googlen ofzojelmer7 wrote:Vieshard nummer heeee, toch van Zatox & Tatanka? Waarom staat er dan artiest 'Wild Motherfuckers' ?
Dat is hun collab naamjelmer7 wrote:Vieshard nummer heeee, toch van Zatox & Tatanka? Waarom staat er dan artiest 'Wild Motherfuckers' ?
ik dacht al wild motherfuckers op de rol, dan moeten er ook nieuwe tracks komen
maar dit is een verassing
maar dit is een verassing
-
JHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2011
- last seen May 2011
Oow sorry haha dat wist ik nooit!! Weet ik dat nu ook weer!Khadber wrote:Dat is hun collab naamjelmer7 wrote:Vieshard nummer heeee, toch van Zatox & Tatanka? Waarom staat er dan artiest 'Wild Motherfuckers' ?. Check onder andere Fother Mucker en Fuck It Up.
Even een iets betere upload erbij gezet. Die kick van Tatanka in die climax gaat zo bi-zar hard gewoon! Daar hoor je het verschil tussen dat holle dingetje van Zatox en de volle diepte van Tatanka.
Ik ben benieuwd hoe deze live klinkt @ Hardbass! 
anders ik welflevoboys wrote:Ik ben benieuwd hoe deze live klinkt @ Hardbass!
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Wat gaat deze track knallen op HardBass! 
-
M
Echt een geweldige anthem wat heb ik zin om hierop los te gaan op Hardbass!
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Topnummer, valt niks van te zeggen. Vind die outtro ook echt geniaal! 
Heb bij Qlimax wel een inpressie mee gekregen en dat ging goed hard!djpatt wrote:anders ik welflevoboys wrote:Ik ben benieuwd hoe deze live klinkt @ Hardbass!
Zo eens luisteren. Heb Tatanka wel hoog in het vaandel staan qua kicks, zelfs een mainstream plaat als Tokyo weet hij ziek vol te laten klinken.Khadber wrote:Even een iets betere upload erbij gezet. Die kick van Tatanka in die climax gaat zo bi-zar hard gewoon! Daar hoor je het verschil tussen dat holle dingetje van Zatox en de volle diepte van Tatanka.
Poeh. Op Noisecontrollers @ Outland (met die trillende vloer erbijSunboom wrote:Zo eens luisteren. Heb Tatanka wel hoog in het vaandel staan qua kicks, zelfs een mainstream plaat als Tokyo weet hij ziek vol te laten klinken.Khadber wrote:Even een iets betere upload erbij gezet. Die kick van Tatanka in die climax gaat zo bi-zar hard gewoon! Daar hoor je het verschil tussen dat holle dingetje van Zatox en de volle diepte van Tatanka.
De kicks verpesten voor mij het hele anthem. 
Ik hoor geen eens een kick van Tatanka, alleen dezelfde kick van Zatox de hele tijd.
2.25dawasiknie wrote:Ik hoor geen eens een kick van Tatanka, alleen dezelfde kick van Zatox de hele tijd.
Ik moet toegeven, na een paar keer kritisch luisteren valt die kick negatief op. Desondanks is het geen verschrikkelijke kick, alleen hij haalt de perfectheid van de track weg.
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Wild Motherfuckers are back. And god I missed them. ge-ni-aal