Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 08:57 
 
Hardtraxxer

Artiest: TATANKA Project

Track(s): DJ's Life (Electronic Vibes Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :worship:

goed werk Electronic Vibes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alweer een remix waarbij de kicks zo ontzettend verneukt zijn ten opzichte van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn om te janken, voor de rest wel een leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:23 
 

Klonk live als een leuke remix. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Klonk live als een leuke remix. :)

Eens. Klonk wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klonk lekker, minpunt is dat de vocals op 1/3e maat zitten en je de track maakt op 1/4e maat, klinkt wat amateuristisch, maar verder lekker! goed werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Klonk lekker, minpunt is dat de vocals op 1/3e maat zitten en je de track maakt op 1/4e maat, klinkt wat amateuristisch, maar verder lekker! goed werk

Irriteert mij ook een beetje ja, deed A-Lusion vroeger ook vaak als ik me niet vergis :P
Desondanks lekker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drive :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:16 
 
Hardtraxxer

Op de livestream klonk deze zo ziek he (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:52 
 
Hardtraxxer

Vond het tijdens de livestream van hardbass aardig over komen als een nummer met flink wat drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:56 
 

Nah, deze pakt me niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Tijdens HB ook niet? Ik vond hem erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:07 
 

Niet gehoord, was ik denk ik loempias en een puntzak friet aan het eten onder toezicht van een smerige trol, dat me mayo spontaan zuur smaakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Niet gehoord, was ik denk ik loempias en een puntzak friet aan het eten onder toezicht van een smerige trol, dat me mayo spontaan zuur smaakte.

Ik weet zeker dat ik daar mijn puntzak ook gehaald heb. Of meerdere kraampjes hadden lelijk personeel. :$ Maar goed, OT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:02 
 

Kicks gingen live noujuist lekker!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks