Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Wooo die moet nog wel heel erg bijgeschaafd worden. Idee is wel aardig, maar nog heel erg slordig. Voornamelijk rond 1.30 bij die onderbrekingen in de climax..
En dit staat op Loudness :') Dit is net zo mainstream als DBSTF of HHz.
Beetje matig allemaal 
Op 160bpm is het nog wel te luisteren, maar langzamer ga je helemaal goed horen hoe primitief en saai dit is.
Op 160bpm is het nog wel te luisteren, maar langzamer ga je helemaal goed horen hoe primitief en saai dit is.
Last edited by Inno on 12 Mar 2011 11:52, edited 1 time in total.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Erg vet en typisch Tatanka! Zou het wel waarderen als hij meer als een plaatje per jaar released...
Zijn laatste nummers waren ook al dik mainstream hoor.Dakpan wrote:En dit staat op Loudness :') Dit is net zo mainstream als DBSTF of HHz.
waarom gebruikt hij nou geen screeches zoals in Borderline oid..
dat waren i.m.o toch hardere platen
dat waren i.m.o toch hardere platen
Ja maar dit gaat nog een stapje verder imo.dawasiknie wrote:Zijn laatste nummers waren ook al dik mainstream hoor.Dakpan wrote:En dit staat op Loudness :') Dit is net zo mainstream als DBSTF of HHz.
Track is an sich niet slecht, maar wel vrij soft.. Gelukkig draait de man als een beest, dus ik maak me nergens zorgen over..
Mwa, weet niet. Vind het niet geweldig klinken.
tatanka heeft gewoon 2 kanten, een wat softere en een wat hardere kant. Beide kanten van hem zijn altijd vet en ik heb nog nooit een slecht nummer van hem gehoord.
Dit was dus die plaat die ik vorige week bij Night Of The DJ's hoorde toen Tatanka draaide! Ik vind die intro wel lekker hoor
. En die melodie is ook wel goed te doen. Die onderbrekingen zitten er bij de echte plaat niet bij, is gewoon een foutje denk ik
.
Juist geen andere kick, heerlijk dit 
nee helemaal niet wat ik van Tatanka verwachte...ik dacht dat hij meer de tijd zou nemen om zijn tracks te produceren...nou kvind dit echt niks 
Is dit serieus van Tatanka? Valt me heel erg tegen!
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Daarom extra vet!Intervention wrote:nee helemaal niet wat ik van Tatanka verwachte...ik dacht dat hij meer de tijd zou nemen om zijn tracks te produceren...nou kvind dit echt niks
Wie had het nummer Tokyo van hem verwacht? Niemand dacht ik zo...
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Tatanka is niet meer wat hij geweest is.
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Lekkere mainstream track! heeerlijk opvolgend nummertje van Tokyo!! wachtte hier op! 
Wat loopt iedereen te mauwen.. Alsof Tat een track die half af is gaat releasen. Duidelijk work in progress dit en het klinkt eigenlijk best dik moet ik zeggen.
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
De Nederlandse taal ook niet meer als ik je naam zo zie... GrapjeH4rdstyleLova wrote:Tatanka is niet meer wat hij geweest is.
mag hopen dat er nog aan wat word gedaan.
maar iig een vooruitgang wat toyo betreft
maar iig een vooruitgang wat toyo betreft