nikkita wrote:No thanks, I get fucked enough!Gouryella wrote:Fuck Nikkita, voortaan gewoon deze vocals gebruiken! :p
Klinkt goed iig, ben benieuwd naar de volledige versie.![]()
But I'm glad people are thinking outside the box for vocals now. It's about fucking time.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Haha. Good for you!nikkita wrote:No thanks, I get fucked enough!Gouryella wrote:Fuck Nikkita, voortaan gewoon deze vocals gebruiken! :p
But I'm glad people are thinking outside the box for vocals now. It's about fucking time.
Yeah, I think so to. But aren't you afraid Tatanka (and others) will use these vocals for now on instead of yours?
Dacht dat Nikkita zou stoppen met vocals produceren voor jan en alleman? Al is dit een beetje off-topic aan het worden 
I think the emphasis in this topic was more about the inside of your boxnikkita wrote:No thanks, I get fucked enough!Gouryella wrote:Fuck Nikkita, voortaan gewoon deze vocals gebruiken! :p
Ik vind hem ook tof. Vocals spelen mooi met de melodie en over het algemeen ook een leuk plaatje!Nuracore wrote:vind hem wel vet eigenlijk
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
I lol'd haha
Deze melodie lijkt sprekend op een andere plaat, maar kom er maar niet op.
EDIT: Zatox - New Dimension
EDIT: Zatox - New Dimension
Hier is 'ie helemaal. Alleen niet in al te goede kwaliteit though.
View on YouTube
Volgens mij gaat dit wel een knallertje worden. HQ nog maar even afwachten.
View on YouTube
Volgens mij gaat dit wel een knallertje worden. HQ nog maar even afwachten.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Kan dicht. Alle info staat in de video voor een release.Uberhout wrote:View on YouTube