Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Tartaros

Track(s): Fear is an Illusion

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt leuk op het eerste gehoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind het wel een beetje een mim track.

klinkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:47 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel leuk! maar die kicks klinken nog steeds voor geen meter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks......... Wat beroerd!
Veel slechter dan de kicks die hij in die Showtek remix heeft zal het niet worden, maar dit komt toch ook wel in de buurt.

Erg jammer want de rest van de track is best ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat de fuck gebeurt er op 0:45 :lol:
hak op de tak sounds die heel awkward klinken over de gehele track
Kicks ook niet al te best, hij kan toch echt wel beter dan dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:13 
 
Hardtraxx Elite

Een track van ongeveer 5 minuten word in een video van 2 minuten gestopt. Dat is het probleem denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:15 
 

tommetjeuh schreef:
wat de fuck gebeurt er op 0:45 :lol:
hak op de tak sounds die heel awkward klinken over de gehele track
Kicks ook niet al te best, hij kan toch echt wel beter dan dit..

Tom, wat denk je zelf? xD Dit is een compilatie majn, dan wordt er in de track gecut
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben nog nooit over de kicks van Tartaros te spreken geweest en dit is ook weer net niks. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
wat de fuck gebeurt er op 0:45 :lol:
hak op de tak sounds die heel awkward klinken over de gehele track
Kicks ook niet al te best, hij kan toch echt wel beter dan dit..


:') Denk eens na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zeurt iedereen over de kicks? Vind ze gewoon lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
tommetjeuh schreef:
wat de fuck gebeurt er op 0:45 :lol:
hak op de tak sounds die heel awkward klinken over de gehele track
Kicks ook niet al te best, hij kan toch echt wel beter dan dit..


:') Denk eens na.

Ik snap dat er gecut is maar dat komt hier niet echt goed uit vind je niet? beetje lachwekkend
Rest van mijn commentaar was trouwens over de track zelf en niet over dat stukje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Wat zeurt iedereen over de kicks? Vind ze gewoon lekker.

Wat zeur je toch dat je de kicks wel lekker vindt? Vind ze gewoon niet lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was meer bedoeld op de mensen die zeggen dat ie z'n kick veel veranderd heeft en hij nu niet lekker klinkt. Maar vind dat wel meevallen. Maar sorry man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Was meer bedoeld op de mensen die zeggen dat ie z'n kick veel veranderd heeft en hij nu niet lekker klinkt

Alleen bij Tom's reactie zou je eventueel de conclusie KUNNEN trekken dat hij de kicks eerst wel vet vond en dat hij dat nu niet meer vindt, maar verder wordt dat geen 1 keer gezegd hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oudere kicks van hem vond ik ook nooit lekker :P Deze vind ik dan wel net iets lelijker weer (mid intro kicks vooral)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks