Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Tartaros

Track(s): Bring It!

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 09:43 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik begin fan van deze gozer te worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:36 
 
Hardtraxxer

Heerlijke track! Graag een keer live horen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die bpmptju staat wel een beetje hoog, maar klinkt wel goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:22 
 

Dit is heel erg goed ^^

ik begin hem wel te waarderen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 18:55 
 

Lekker up-tempo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:15 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

Remaining is nu in ieder geval goed :P Track doet me in eerste instantie niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, wat een vette plaat! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jep klinkt lekker! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze kerel word steeds beter, vet nummer dan ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hmm apart nummertje, wil dr wel wat pasjes op maken binnenkort
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aparte melodie in de climax, maar past wel goed. Prima plaatje! Moet ook zeggen dat Tartaros echt hard vooruit aan het gaan is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:56 
 
Hardtraxx Addict

die melodie is echt briljant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk, maar niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik begin fan van deze gozer te worden!


ik doe mee ! hoor met elk nummer meer vooruitgang :thumbsup:

Kick klinkt ook een stuk beter

in welk nummer zitten die vocals toch nog meer, hardcore nummer ofzo? kan er niet op komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 11:26 
 

Lekker nummer! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 23:23 
 
Hardtraxxer

bazen plaat! :drool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks