Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: TAC Team

Track(s): ID

Sample/video:

https://streamable.com/rz9r8

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 12:47 
 
Hardtraxx Crew

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zit er eigenlijk achter dit project? Ik herken het gezicht niet. Track zelf vind ik niet zo spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik herken het gezicht niet.


Dit is Toneshifterz volgens mij! En aangezien hij wat met Atmozfears en Code Black ging doen verklaart dat de TAC ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Khadber schreef:
Ik herken het gezicht niet.


Dit is Toneshifterz volgens mij! En aangezien hij wat met Atmozfears en Code Black ging doen verklaart dat de TAC ;)

Ahja, nu je het zegt gaat het belletje rinkelen. Dankjewel voor de uitleg. Denk niet aan mij besteed, vond die ene ID in Headhunterz zijn Qlimax set echt zo ontzettend makkelijk, niets voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk.
Code Black en Toneshifterz zijn echt vergane glorie.
Hoop elke keer dat ze na al die jaren weer een keer met iets vets komen maar ik heb de moed al opgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Code Black & Toneshifterz zitten helaas al veel te diep in het poepgaatje van Brennan Heart.
Geen vernieuwing, dezelfde soundbank, "slappe hap" met die scheetjeskicks.
Misschien kan Brennan zich vernieuwen door de naam aan te passen naar Brennan Fart?

Atmozfears is dan wel weer een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

^ Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En weeeer een track waarbij het prima sfeertje en melodie uit de breek wordt verpest door spuuglelijke (verschillende) kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Misschien kan Brennan zich vernieuwen door de naam aan te passen naar Brennan Fart?


Goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

https://sendvid.com/s1v2671l
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 20:36 
 
Hardtraxxer

:sick: Tatu - All the things she said
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Just88 schreef:
:sick: Tatu - All the things she said


Nu je het zegt ja :lol: die plaat van ze op Qlimax in Heady's set had ook al een oude bekende melodie. Vgm word dit echt weer zo'n sampled melodies act :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, het wordt echt iets unieks... zeggen ze zelf.

Citaat:
Het TAC-team zegt ook dat het absoluut de moeite waard is om een van hun aankomende sets te bezoeken: “Als muziek niet genoeg voor je is, dan is onze set heel uniek, we hebben een alles-in-één concept met bpms variërend van 150 tot 200. Het wordt een achtbaan van emoties en tempo’s, energie en gekte, crowd control en interactie. Maar bovenal, de muziek die we maken, we zijn er echt trots op, we hebben een lange tijd in de studio gezeten en kijken er naar uit om het met jullie te delen.”


Het doet mij in ieder geval nog niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 00:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Code Black & Toneshifterz zitten helaas al veel te diep in het poepgaatje van Brennan Heart.
Geen vernieuwing, dezelfde soundbank, "slappe hap" met die scheetjeskicks.
Misschien kan Brennan zich vernieuwen door de naam aan te passen naar Brennan Fart?

Atmozfears is dan wel weer een baas :worship:


Waarom Atmozfears dan wel geweldig.

Vind Code Black nog steeds vette platen maken, ze hebben alle 3 aan dit project gewerkt, dan vind ik het wel heel bijzonder dat Atmozfears er dan blijkbaar wel mee weg mag komen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ronzz schreef:
Code Black & Toneshifterz zitten helaas al veel te diep in het poepgaatje van Brennan Heart.
Geen vernieuwing, dezelfde soundbank, "slappe hap" met die scheetjeskicks.
Misschien kan Brennan zich vernieuwen door de naam aan te passen naar Brennan Fart?

Atmozfears is dan wel weer een baas :worship:


Waarom Atmozfears dan wel geweldig.

Vind Code Black nog steeds vette platen maken, ze hebben alle 3 aan dit project gewerkt, dan vind ik het wel heel bijzonder dat Atmozfears er dan blijkbaar wel mee weg mag komen. :lol:


Wat is er nou zo onduidelijk aan. Hij vind Atmozfears een baas om andere redenen dan deze plaat op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zie er meerdere comments over staan, het staat in dit topic als neem ik aan een reactie op deze plaat. Waarom dan twee van de mensen die dit hebben gemaakt afkraken daarom en dan de derde alsnog de hemel in prijzen :lol:.

Je kan prima kritiek hebben op een artiest die je vet vindt als hij iets kut maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hij bedoelt volgens mij gewoon 'ik vind dit een mindere plaat, maar Atmozfears blijft voor mij een baas ondanks dat. De andere 2 namen niet, omdat die buiten deze plaat ook niet mijn smaak (meer) zijn. Atmozfears compenseert dat echter wel'.

Maar boeien, we hoeven ook niet van alles een discussie maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2020 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap het ook niet helemaal. Omdat atmosfears er in zit is deze plaat meer te accepteren?
Lijkt net of hij de individuele artiest beoordeelt terwijl deze plaat door alle 3 is gemaakt :P

He kan best zeggen dat je Atmosfears goed vind hoor maar snap de link niet met de plaat als team
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2020 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flinke wending zo nog even op de zondag.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks