Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:35 
 
Hardtraxxer

Artiest: Swedish House Mafia & Knife party

Track(s): Antidote ( Crypsis & Chain reaction bootleg )



Vanaf: 2:17.25
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig, maar van mij mogen de vocals eruit.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:huh: Nee, blijf nou gewoon van die house nummertjes af godsamme
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Aardig, maar van mij mogen de vocals eruit.

Ze hadden er hier en daar een paar weg kunnen laten maar dit zijn de vocals uit het origineel, hoort er toch bij vind ik.

Leuke plaat verder maar te makkelijk eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 19:36 
 
Hardtraxxer

saai
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dat deze melodie zich uitstekend leent voor een hardstyle nummer. Uitwerking kan beter.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 21:57 
 
Hardtraxx Elite

Dat klinkt best aardig hoor.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 22:33 
 

tomac schreef:
Aardig, maar van mij mogen de vocals eruit.


Dit
Bericht Geplaatst op 19 jul 2012 11:35 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Dat klinkt best aardig hoor.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, klinkt best leuk :) komt misschien ook omdat ik het origineel niet ken.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2012 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ken t origineel ook niet, maar vind dit wel een dik plaatje!
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:16 
 
Hardtraxxer

had eigenlijk die vreselijke kicks van chain reaction verwacht :P
geen verkeerd plaatje verder ^^
Bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze heel aardig klinken!
Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:31 
 
Hardtraxx Elite

Bericht Geplaatst op 03 aug 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem wel oke klinken :)
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 11:43 
 
Hardtraxxer

Hehe eindelijk een leuke bootleg :)
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet slecht, maar de vocals hoeven van mij niet
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Not bad :)
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren gehoord bij Restylerz, klonk fijn :) .
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:19 
 
Hardtraxxer

mwoah, zeker geen slecht plaatje maar word er ook niet heel erg enthousiast van..
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt tof!
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend saai.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpel, maar effectief :)
Bericht Geplaatst op 07 aug 2012 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind hem ook wel lekker. Ken het origineel ook niet dusja.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks