Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Klinkt goed! Hopelijk laten ze de vocals wel weg 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Eens_dp_ wrote:Klinkt goed! Hopelijk laten ze de vocals wel weg
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Lekkere reverse bass 
Klinkt idd goed!! Summer of Hardstyle reverse 
_dp_ wrote:Klinkt goed! Hopelijk laten ze de vocals wel weg
Zonder de eerste 32 seconden en de vocalen is het nog wel leuk.
Is dit nou gemeent, of is iedereen hierboven sarcastisch? Zou iig wel zo moeten zijn, wat een crap dit! :')
Heeerlijk!
deze mag wel als free, maak ik er wel even een melodie climax edit van. Want vind hem nu best leeg, terwijl het begin echt lekker is
Ik ben niet zo positief als de meesten, een keertje in de kroeg zou wel grappig zijn, maar verder is dit echt gewoon heel matig 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wie met wie?
Swankie DJ en Kashi.... die namen van tegenwoordig.
Swankie DJ en Kashi.... die namen van tegenwoordig.
en dat zeg jijSkedoedelefloeps wrote: Swankie DJ en Kashi.... die namen van tegenwoordig.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Forumnamen ja, dan mag datroberttt wrote:en dat zeg jijSkedoedelefloeps wrote: Swankie DJ en Kashi.... die namen van tegenwoordig.
Ik ga geen platen van mezelf op youtube zetten als Skedoedelefloeps
Je gaat me niet vertellen dat dit de eerste keer is dat je deze namen ziet 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Dat ga ik je wel.Lyst wrote:Je gaat me niet vertellen dat dit de eerste keer is dat je deze namen ziet
-
D
en ik ookSkedoedelefloeps wrote:Dat ga ik je wel.Lyst wrote:Je gaat me niet vertellen dat dit de eerste keer is dat je deze namen ziet
Ik ken ze wel maar ik heb nog nooit iets boeiends van die 2 gehoord.DarkestSymphony wrote:en ik ookSkedoedelefloeps wrote:Dat ga ik je wel.Lyst wrote:Je gaat me niet vertellen dat dit de eerste keer is dat je deze namen ziet
DarkestSymphony wrote:en ik ookSkedoedelefloeps wrote:Dat ga ik je wel.Lyst wrote:Je gaat me niet vertellen dat dit de eerste keer is dat je deze namen ziet
Of je ze goed vind of niet, boeit me niet zo. Maar als je je een beetje verdiept hebt moet je dit soort namen toch wel kennen
Ze draaien al een jaar of 3 mee.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Tja... er draaien wel meer mensen 3 jaar mee die ik kats niet kenLyst wrote:Of je ze goed vind of niet, boeit me niet zo. Maar als je je een beetje verdiept hebt moet je dit soort namen toch wel kennenZe draaien al een jaar of 3 mee.
Zo te horen ook niets gemist in die 3 jaar