Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Rebelion

Track(s): Skrillex & Rick Ross - Purple Lamborghini (Rebelion Remix)

Sample/video:


Bron:
Q-Base
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 18:35 
 
Hardtraxxer

aangenaam verrast toen de "aparte" kick erin kwam :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



@5:37
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet dat stuk in het midden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet man :$ Als je het live een keer mee maakt (zeker in de hangar) snap je wel een stuk beter waar die hype vandaan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:


@5:37


9:15 Die man is een fucking eindbaas :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal live wel vet klinken ja.

(maar dat geschreeuw is en blijft debiel, alsof ze in een achtbaan zitten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Suicide Squad is geen artiest, maar een film.

Het is Skrillex & Rick Ross - Purple Lamborghini. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 13:25 
 

Exterkate schreef:
Paultheone schreef:
9:15 Die man is een fucking eindbaas :lol: :lol: :lol: :lol:


Inderaad :lol: Ook weer zo'n rare, beginnende hype. Met je ontblote bovenlichaam op een hekje zitten en met je rug naar de DJ toe laten zien hoe ongelofelijk geweldig goed jij al die kickrolls mee kan slaan. Nou, gefeliciteerd man. Draai je gewoon om en doe normaal.

OT: was nog nooit bij Rebelion geweest, zaterdag heel eventjes wezen kijken. Ik snap best dat die kicks vet klinken live, maar ik vind het tot dus ver nog allemaal te simpel klinken of zo. Ik zal het echter zeker vaker een kans geven ^^

Is die ietwat donker getinte jongen zeker weer die zich op ieder feest zo gruwelijk irritant uit loopt te sloven. Irriteer me zelden tot nooit aan anderen mensen maar van die gast krijg ik spontaan kots neigingen iedere keer als ik hem weer mister showboy uit zie hangen. Niemand vind je interessant of is onder de indruk van je dus doe maar gewoon normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het erge is dat ik meteen weet wie je bedoelt :lol:

Stoor me er verder niet zo aan, maar wel een beetje een apart idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@TiMOTHYb
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt best dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik ook weet wie je bedoelt wat betreft die donkere jongen, hij stond volgensmij ook in het Defqon krantje van dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 19:40 
 

volgens mij staat deze er al

nieuwe-tracks-hs/suicide-squad-purple-lamborghini-rebellion-remix-t56710.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks