Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Artiest: Submotion

Track(s): Like A Pro

Sample/video: View on YouTube

vanaf 12:37 nooit van submotion gehoord maar wat klinkt dit dik zeg!

Soundcloud Preview:
View on SoundCloud
Last edited by ricardo-paz on 07 Feb 2012 15:41, edited 1 time in total.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
klinkt idd wel goed!
Deze heeft Deepack ook gebruikt in zijn Hardbass 2012 Warm-up waarbij hij jong getalenteerde producers
hun producties laat zien ;)
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Heb een soundcloud pagina gevonden waar een preview van deze op staat. Weet niet of het Submotion aangezien de soundcloud van 'Patrick Heeren' is. Ik had hem gevraagd of deze gereleased wordt maar hij zegt bezig te zijn met onderhandelingen met verschillende labels.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Dat moet dan deze zijn;
View on SoundCloud
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Taxi wrote:Dat moet dan deze zijn;
View on SoundCloud
Ja die is 't zal m even aan de beginpost toevoegen.
S
3 posts member since 2012
last seen Sep 2014
Patrick is ook van submotion ;)
Hardtraxxer
217 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Al die nieuwe dj's van tegenwoordig voegen niks meer toe.
Dit ook weer niks nieuws erin, gewoon de kicks van nu met een melodie van nu en een beetje gekke geluidjes ertussen meer niet :/
D
Je moet toch ergens beginnen.
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Submotion wrote:Patrick is ook van submotion ;)
Okee dan is dat ook meteen helder :) Had 't je al verteld maar nogmaals echt een beer van een track.
Basswalkerz wrote:Al die nieuwe dj's van tegenwoordig voegen niks meer toe.
Dit ook weer niks nieuws erin, gewoon de kicks van nu met een melodie van nu en een beetje gekke geluidjes ertussen meer niet :/
Waarom iets vervangen/vernieuwen dat al goed is? Ik weet dat innovatie belangrijk is maar dit klinkt goed, heel goed zelfs. Ik hoor er niks van een andere producer in dus ze zijn hun eigen gang gegaan en ze hebben topwerk afgeleverd dus van mij mogen ze zo doorgaan!
Hardtraxxer
217 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Waarom iets vervangen/vernieuwen dat al goed is? Ik weet dat innovatie belangrijk is maar dit klinkt goed, heel goed zelfs. Ik hoor er niks van een andere producer in dus ze zijn hun eigen gang gegaan en ze hebben topwerk afgeleverd dus van mij mogen ze zo doorgaan![/quote]

Ik vind gewoon dat er wel meer variatie in kan, wat tegenwoordig weinig meer gebeurd -.-
T
Basswalkerz wrote:
Waarom iets vervangen/vernieuwen dat al goed is? Ik weet dat innovatie belangrijk is maar dit klinkt goed, heel goed zelfs. Ik hoor er niks van een andere producer in dus ze zijn hun eigen gang gegaan en ze hebben topwerk afgeleverd dus van mij mogen ze zo doorgaan!
Ik vind gewoon dat er wel meer variatie in kan, wat tegenwoordig weinig meer gebeurd -.-[/quote]
what the.... :huh:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik vind dit anders een heel lekker nummer.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Ik ben het met de kritiek eens hoor. Als een nieuwe producer niet veel originaliteit en vernieuwends toont in het genre hoeft het van mij niet. Ik luister niet naar Hardstyle om constant hetzelfde te horen.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Lekker trackje is dit:)