Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Submotion

Track(s): Like A Pro

Sample/video:

vanaf 12:37 nooit van submotion gehoord maar wat klinkt dit dik zeg!

Soundcloud Preview:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 15:06 
 
Hardtraxx Addict

klinkt idd wel goed!
Deze heeft Deepack ook gebruikt in zijn Hardbass 2012 Warm-up waarbij hij jong getalenteerde producers
hun producties laat zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb een soundcloud pagina gevonden waar een preview van deze op staat. Weet niet of het Submotion aangezien de soundcloud van 'Patrick Heeren' is. Ik had hem gevraagd of deze gereleased wordt maar hij zegt bezig te zijn met onderhandelingen met verschillende labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat moet dan deze zijn;
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Dat moet dan deze zijn;


Ja die is 't zal m even aan de beginpost toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:23 
 
Artiest

Patrick is ook van submotion ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al die nieuwe dj's van tegenwoordig voegen niks meer toe.
Dit ook weer niks nieuws erin, gewoon de kicks van nu met een melodie van nu en een beetje gekke geluidjes ertussen meer niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:37 
 

Je moet toch ergens beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Submotion schreef:
Patrick is ook van submotion ;)


Okee dan is dat ook meteen helder :) Had 't je al verteld maar nogmaals echt een beer van een track.

Basswalkerz schreef:
Al die nieuwe dj's van tegenwoordig voegen niks meer toe.
Dit ook weer niks nieuws erin, gewoon de kicks van nu met een melodie van nu en een beetje gekke geluidjes ertussen meer niet :/


Waarom iets vervangen/vernieuwen dat al goed is? Ik weet dat innovatie belangrijk is maar dit klinkt goed, heel goed zelfs. Ik hoor er niks van een andere producer in dus ze zijn hun eigen gang gegaan en ze hebben topwerk afgeleverd dus van mij mogen ze zo doorgaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basswalkerz schreef:
Al die nieuwe dj's van tegenwoordig voegen niks meer toe.
Dit ook weer niks nieuws erin, gewoon de kicks van nu met een melodie van nu en een beetje gekke geluidjes ertussen meer niet :/


Waarom iets vervangen/vernieuwen dat al goed is? Ik weet dat innovatie belangrijk is maar dit klinkt goed, heel goed zelfs. Ik hoor er niks van een andere producer in dus ze zijn hun eigen gang gegaan en ze hebben topwerk afgeleverd dus van mij mogen ze zo doorgaan![/quote]

Ik vind gewoon dat er wel meer variatie in kan, wat tegenwoordig weinig meer gebeurd -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 22:23 
 

Basswalkerz schreef:
Basswalkerz schreef:
Al die nieuwe dj's van tegenwoordig voegen niks meer toe.
Dit ook weer niks nieuws erin, gewoon de kicks van nu met een melodie van nu en een beetje gekke geluidjes ertussen meer niet :/


Waarom iets vervangen/vernieuwen dat al goed is? Ik weet dat innovatie belangrijk is maar dit klinkt goed, heel goed zelfs. Ik hoor er niks van een andere producer in dus ze zijn hun eigen gang gegaan en ze hebben topwerk afgeleverd dus van mij mogen ze zo doorgaan!


Ik vind gewoon dat er wel meer variatie in kan, wat tegenwoordig weinig meer gebeurd -.-[/quote]
what the.... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit anders een heel lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het met de kritiek eens hoor. Als een nieuwe producer niet veel originaliteit en vernieuwends toont in het genre hoeft het van mij niet. Ik luister niet naar Hardstyle om constant hetzelfde te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekker trackje is dit:)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks