Last edited by Zaagkick on 26 Feb 2025 14:44, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: GPF & Dual Damage - Ear Damage
- View the latest post: DEEZL & Dual Damage - DIGITAL DAMAGE (GBD473)
- View the latest post: Sub Sonik & Sub Zero Project @ Intents Festival 2017 Mainstage
- View the latest post: Intents Festival 2016 - Liveset Sub Sonik Vs Sub Zero Project (Fanaticz)
- View the latest post: Sub Sonik & Sub Zero Project - Raise Your Fist (WERR016)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Tering wat is dit vet gedaan zeg 
Die snelle kickrollsRickzel wrote:Tering wat is dit vet gedaan zeg
haha ja, dat werkt echt goed. Creatieve plaat. Melo drop er achter voelt ook echt als een climax.
Mega plaat
Mega plaat
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 24 days ago
Haha nice. Deze plaat heeft wel echt álle elementen van de hardstyle van nu.
Goed te pruimen! Vette melodie.
Goed te pruimen! Vette melodie.
Die snelle kickrolls zijn wel weer uniek! Klinkt veelbelovend 
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Sub Zero Project & Dual Damage - IT WILL BE OK, volgens de YouTube Content ID in de beschrijving
View on YouTube
View on YouTube
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Ja heel vet dit 
Ja, leuke melodie gemaakt met de kicks, zat er op te wachten dat dat onderhand een keer gedaan werd met dit soort kicks.
Die pikhouweel krekel kick op 0:30 is dan weer kut.
Die pikhouweel krekel kick op 0:30 is dan weer kut.
Re:
Jammer dat dit erin zit, idd.Delt-A wrote:Die pikhouweel krekel kick op 0:30 is dan weer kut.
Ja enige minpuntje, das ook niet echt mijn ding. Verder écht een hele vette combi van stijlen.Alm1ghty wrote:Jammer dat dit erin zit, idd.Delt-A wrote:Die pikhouweel krekel kick op 0:30 is dan weer kut.
SZP ging me een beetje vervelen de laatste tijd, maar deze plaat is ongekend! 
Ja ben ook geen mega SZP fan, maar vind de combinatie van de twee stijlen hier echt grandioos.Lookatme wrote:SZP ging me een beetje vervelen de laatste tijd, maar deze plaat is ongekend!
Ja Rickzel na 4 keer reageren jn dit topic weten we wel dat je het vet vind
pffffffMissho wrote:Ja Rickzel na 4 keer reageren jn dit topic weten we wel dat je het vet vind
We moeten wat om het forum levend te houden he!Missho wrote:Ja Rickzel na 4 keer reageren jn dit topic weten we wel dat je het vet vind
Laat ik eens van de gelegenheid gebruik maken om een positieve comment te plaatsen over deze plaat!
Bij deze.
Bij deze.
Normaal niet zo'n kickroll fan, maar dit is erg tof gedaan!