Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 17:20 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Sub Sonik

Track(s): To hell

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze gaat zo lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Monstertrack, gaat zo ongelofelijk hard live! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw klinkt dik dit. HQ GRAAG!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 14:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Echt dik! :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, dit klinkt niet misselijk zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gruwelijk vet hoe hij de volgende track inmixt! de track klinkt wel hard, maar of het origineel/bijzonder is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Het doorbeukgehalte van dit filmpje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:53 
 
Hardtraxx Newbie

ging derop live bohboh die kicks! vroeg me toen al af hoe dit nummertje heette :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 20:04 
 
Hardtraxxer

Zo. die laat er geen gras over groeien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 13:16 
 
Hardtraxx Newbie

iemand een idee wanneer dit nummer uitkomt en who the hell is sub sonik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Takkie schreef:
iemand een idee wanneer dit nummer uitkomt en who the hell is sub sonik?


Voorlopig nog niet, zelfs geen HQ Preview, dus voorlopig zal het blijven bij feesten en filmpjes wat ik heb vernomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 15:21 
 
Hardtraxxer

Zulke goede reacties had ik niet verwacht!
Maar dit is mijn track. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 15:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klinkt heel erg ziek :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WTF? Die wil ik wel eens een keertje live horen zeg, jezus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op de iewat simplistische vocal (hoop dat er nog wat meer aan vocals in zit) na erg vet! Beetje Pattern 2 en RR gevoel krijg ik erbij. Ben benieuwd hoe die live gaat. En inderdaad geniaal doorgemixt. Was dit aan het einde van z'n setje of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Op de iewat simplistische vocal (hoop dat er nog wat meer aan vocals in zit) na erg vet! Beetje Pattern 2 en RR gevoel krijg ik erbij. Ben benieuwd hoe die live gaat. En inderdaad geniaal doorgemixt. Was dit aan het einde van z'n setje of?


Volgens mij beetje middenin zijn set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:47 
 
Hardtraxxer

1. Warface - Mash-Up 3.0
2. Ran-D vs Digital Punk - Born to Die
3. Frequencerz - Rockstar
4. Warface - Schizophrenics
5. DeetoxNL vs MC Nolz - Trigger
6. Ran-D vs Digital Punk - Rebel to the Grave
7. Warface - Killer Itch (2014 Edit)
8. Phuture Noize - Wrong Attitude
9. Prefix & Density - Anger
10. Sub Sonik - To Hell
11. Warface - Show me Your Warface (Loudness Tool)
12. Artifact - Sanctum
13. Warface - Severe Creation
14. Delete - Eden (Deetox Remix)
15. Titan - Remember Me
16. Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
17. Delete - Dismissed
18. The R3belz - Pattern 1
19. Warface - FTP
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een zieke set. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de track, maar die doormix vind ik helemaal niet zo sterk :P Gwn snel met een filtertje weg gehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad, track klinkt wel vet! als je de mixintro kent weetje dat ie best simpel zo door te mixxen is haha :)

Desalniettemin vind ik het doormaai gehalte wel erg lekker !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je een release gehad? Wij proberen de split te maken tussen artiesten die bij een label zitten en niet namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen releases gehad, dit is z'n eerste track zo aan z'n FB te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Geen releases gehad, dit is z'n eerste track zo aan z'n FB te zien.


Dan doe ik 'm op slot!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks