Miep nou eens niet zo de hele tijd wanneer een newbie een topic maakt dat al bestaat. Kan toch gebeuren? Probeer eens gewoon normaal te reageren.
Snap hem best, is toch ziek irritant. Geeft gewoon aan dat iemand niet de tijd neemt om de regels van het forum door te lezen waar hij of zij net lid van is geworden. Lui en vervelend dus.