Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:30 
 
Hardtraxxer

Artiest: Sub Sonik ft MC Renegade

Track(s): I'm Born to Kill

Sample/video:


Klinkt lekker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:35 
 

die vocals vind ik kut en de rest is weer eens een beetje geforceerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 12:20 
 
Hardtraxx Addict

Eerste kick lijkt wel erg op die Zatox gebruikt(e), verder is het weer een standaard screech nummer met een geforceerde kick. Niet veel aan dus. Dit vind ik dan wel een track voor een alles kut enter reactie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar hij me bij Go Fuck Yourself - Look at Me Now & Fuck Ya'll If You Doubt Me nog wist te pakken vind ik dit toch echt minder. Mede door de screetches die we nu onderhand al 100.000 x gehoord hebben. Ik ben tevens niet zo'n fan van die eerste kicks :/ Live zal hij misschien al wel wat beter gaan, maar verder vind ik het jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Waar hij me bij Go Fuck Yourself - Look at Me Now & Fuck Ya'll If You Doubt Me nog wist te pakken vind ik dit toch echt minder. Mede door de screetches die we nu onderhand al 100.000 x gehoord hebben. Ik ben tevens niet zo'n fan van die eerste kicks :/ Live zal hij misschien al wel wat beter gaan, maar verder vind ik het jammer :(

Lekker plaatje, maar die lead is hetzelfde als Fuck Yall If You Doubt Me.
Verder is dat screechpatroon in de anti echt al 100x eerder gemaakt.
Kicks zijn zeker lekker dit keer.

Jammer, want Fuck Yall If You Doubt, Go Fuck Yourself, Look At Me Now waren echt dikke tracks.
Ben nog steeds benieuwd naar Go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 14:04 
 
Hardtraxxer

tjakevladze schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Ben nog steeds benieuwd naar Go!


Ben ik ook erg benieuwd naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 19:28 
 

Cruelty schreef:
ik durf al deze liedjes niet meer te luistern. met die veel te coole tracktitels.

je mist er ook niet echt iets aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand een linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Ja hier ergens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ja hier ergens

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 21:25 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Paultheone schreef:
Ja hier ergens

:lol:


Niet dus heb hem eruit geknipt! ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
patrickjeb schreef:
Paultheone schreef:
Ja hier ergens

:lol:


Niet dus heb hem eruit geknipt! ;p


Pretbederver...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks