Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 18:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Stereotuners

Track(s): Xperiment 2013 (Official Anthem)

Sample/video:


Bron:
Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 20:13 
 

Ik vind dit wel een leuk plaatje, maar die kicks zijn nou niet echt je van het xd

Wel een voldoende :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de scheten van mijn oma hebben nog meer power dan deze kicks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
de scheten van mijn oma hebben nog meer power dan deze kicks >.<


We weten allemaal hoe hard de skeetn van je euma zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt wel Ran-D qua sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Rickzel schreef:
de scheten van mijn oma hebben nog meer power dan deze kicks >.<


We weten allemaal hoe hard de skeetn van je euma zijn.

Veel zachter dan een snare zoals in deze plaat zal het vast niet zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:22 
 
Hardtraxxer

is deze al uit??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet mij een beetje denken aan Zany - Squared..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Doet mij een beetje denken aan Zany - Squared..

Melodie hebben ze goed geript inderdaad, applaus :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 01:27 
 

Maximize schreef:
Doet mij een beetje denken aan Zany - Squared..


Ik zat al te denken dit komt me bekend voor. Dat was het dus.

AndyAsteroids schreef:
Ik vind dit wel een leuk plaatje, maar die kicks zijn nou niet echt je van het xd

Wel een voldoende :thumbup:


Van gedachten veranderd. Onvoldoende :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks