Nouja iedereen z'n smaak toch!Sainen wrote:Hard hoeft niet per se goed te zijn, en goed ook niet per se hard. Ben ook niet weg van die kicks van Deepack.Bartje1991 wrote: Slechte kicks?? Ik weet niet waar je het over hebt, maar volgens mij heeft Deepack een van de hardere kicks..
Zoals: Party Animal, The Prophecy, I Wanna C ya..
Heerlijk nummer weer trouwens!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
BHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
Deepack kicks vind ik vaak onzuiver ofzo, 't is het altijd nét niet 
Maar deze klinken wel goed. Hopelijk stevige punch, veel en diepe bas en niet te lange (en vooral niet te krakerige) tail
Maar deze klinken wel goed. Hopelijk stevige punch, veel en diepe bas en niet te lange (en vooral niet te krakerige) tail
Deepacks kicks zijn bijna altijd een overload aan bass met een clap als punch. Vormt totaal geen geheel en de tails zijn te lang om hard te zijn.
Hun oude kicks zijn veel beter.
deepack boeide me vorig jaar nog niks.. eerst vond ik de producties egt slecht.. maar toen ik mystery luisterde dacht ik van.. hmm zo slecht is dat nog niet! en toen was ik verslaafd aan die plaat.. enja nu ben je al eventjes verder.. en dan wil je nog meer deepack
! en dan krijg je iets nieuws en dan ...... is hij nog geiler!
Knalle gvd
Knalle gvd
Al jaren fan van Deepack. Altijd feest met deze mannen, waar ze ook draaien!
Nummertje klinkt erg lekker, wordt ook wel tijd voor een plaat die echt een tijdje blijft hangen weer.
Nummertje klinkt erg lekker, wordt ook wel tijd voor een plaat die echt een tijdje blijft hangen weer.
Dit dus, die mannen weten altijd echt een feest te maken, en draaien altijd heerlijk veel nieuwe tracks die ik graag wil horen. Ga ze dit festival seizoen sowieso wel een paar keer bekijken! Hopen dat deze voorbij komt want hij klinkt echt goed.Dream Chaser wrote:Al jaren fan van Deepack. Altijd feest met deze mannen, waar ze ook draaien!
deze track is van stereo tuners , sprak marcel vanacht nog toen vertelde hij dat
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Stereotuners helden 
Draaien kunnen ze wel ja (en vooral entertainen)Taxi wrote:Dit dus, die mannen weten altijd echt een feest te maken, en draaien altijd heerlijk veel nieuwe tracks die ik graag wil horen. Ga ze dit festival seizoen sowieso wel een paar keer bekijken! Hopen dat deze voorbij komt want hij klinkt echt goed.Dream Chaser wrote:Al jaren fan van Deepack. Altijd feest met deze mannen, waar ze ook draaien!
van hun producties ben ik echter geen fan..
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
kom maar op met die hq 
-
MHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Deze track is live zooo fucking vet 
Je meent hetMitta wrote:Deze track is live zooo fucking vet
wtf is die kale allemaal aan het doen...
OT: mwah.
OT: mwah.
heerlijke figuren zijn het!
Live entertainers zijn het _O_
Qua style idd wel heerlijk DP stijltje, misschien worden ST wel door hun geholpen
SUCK MY MOTHERFUCKING DICK PONG PONG PONG PONG PONG PONG
Live entertainers zijn het _O_
Qua style idd wel heerlijk DP stijltje, misschien worden ST wel door hun geholpen
SUCK MY MOTHERFUCKING DICK PONG PONG PONG PONG PONG PONG
Klinkt echt erg dik zo, wil hem HQ horen. Ff off-topic, waarom draait Deepack Durty7 zo vaak, dat is echt een kutplaat.
-
A
Jij komt volgens mij nog net om de hoek kijken, of niet?_Padam wrote:wtf is die kale allemaal aan het doen...
Lyst wrote:Deepacks kicks zijn bijna altijd een overload aan bass met een clap als punch. Vormt totaal geen geheel en de tails zijn te lang om hard te zijn.Hun oude kicks zijn veel beter.
Taxi wrote:waarom draait Deepack Durty7 zo vaak, dat is echt een kutplaat.
Als jij daar stond zou je ook wel los gegaan zijn zeLyst wrote:Deepacks kicks zijn bijna altijd een overload aan bass met een clap als punch. Vormt totaal geen geheel en de tails zijn te lang om hard te zijn.Hun oude kicks zijn veel beter.
Nee, je hebt geen idee wie ik ben, dus hoe kun je daar in godsnaam over oordelen.
-
VHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Zeiken over de kicks van deepack in dit nummer terwijl deze niet eens van deepack isLyst wrote:Deepacks kicks zijn bijna altijd een overload aan bass met een clap als punch. Vormt totaal geen geheel en de tails zijn te lang om hard te zijn.Hun oude kicks zijn veel beter.
OT: Heerlijke plaat
Haha moet die weer frank op z'n hoofd slaan, en stoicijns doordraaien ook.. 
Was ten tijden van die post nog niet eens duidelijk manvoicher wrote:Zeiken over de kicks van deepack in dit nummer terwijl deze niet eens van deepack isLyst wrote:Deepacks kicks zijn bijna altijd een overload aan bass met een clap als punch. Vormt totaal geen geheel en de tails zijn te lang om hard te zijn.Hun oude kicks zijn veel beter.
![]()
OT: Heerlijke plaat