B
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Sainen wrote:
Bartje1991 wrote: Slechte kicks?? Ik weet niet waar je het over hebt, maar volgens mij heeft Deepack een van de hardere kicks..
Zoals: Party Animal, The Prophecy, I Wanna C ya..
Heerlijk nummer weer trouwens! :bomb:
Hard hoeft niet per se goed te zijn, en goed ook niet per se hard. Ben ook niet weg van die kicks van Deepack.
Nouja iedereen z'n smaak toch! :D
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Deepack kicks vind ik vaak onzuiver ofzo, 't is het altijd nét niet :(

Maar deze klinken wel goed. Hopelijk stevige punch, veel en diepe bas en niet te lange (en vooral niet te krakerige) tail :D
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Deepacks kicks zijn bijna altijd een overload aan bass met een clap als punch. Vormt totaal geen geheel en de tails zijn te lang om hard te zijn. :thumbdown: Hun oude kicks zijn veel beter.
Hardtraxxer
450 posts member since 2009
last seen Aug 2012
deepack boeide me vorig jaar nog niks.. eerst vond ik de producties egt slecht.. maar toen ik mystery luisterde dacht ik van.. hmm zo slecht is dat nog niet! en toen was ik verslaafd aan die plaat.. enja nu ben je al eventjes verder.. en dan wil je nog meer deepack :D! en dan krijg je iets nieuws en dan ...... is hij nog geiler! :bomb: :bomb: :thumbsup:
Knalle gvd
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Al jaren fan van Deepack. Altijd feest met deze mannen, waar ze ook draaien!
Nummertje klinkt erg lekker, wordt ook wel tijd voor een plaat die echt een tijdje blijft hangen weer. :)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Dream Chaser wrote:Al jaren fan van Deepack. Altijd feest met deze mannen, waar ze ook draaien!
Dit dus, die mannen weten altijd echt een feest te maken, en draaien altijd heerlijk veel nieuwe tracks die ik graag wil horen. Ga ze dit festival seizoen sowieso wel een paar keer bekijken! Hopen dat deze voorbij komt want hij klinkt echt goed.
Hardtraxxer
66 posts member since 2009
last seen Feb 2012
deze track is van stereo tuners , sprak marcel vanacht nog toen vertelde hij dat
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Stereotuners helden :worship:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Taxi wrote:
Dream Chaser wrote:Al jaren fan van Deepack. Altijd feest met deze mannen, waar ze ook draaien!
Dit dus, die mannen weten altijd echt een feest te maken, en draaien altijd heerlijk veel nieuwe tracks die ik graag wil horen. Ga ze dit festival seizoen sowieso wel een paar keer bekijken! Hopen dat deze voorbij komt want hij klinkt echt goed.
Draaien kunnen ze wel ja (en vooral entertainen)
van hun producties ben ik echter geen fan..
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
kom maar op met die hq :worship:
M
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Deze track is live zooo fucking vet :woot:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Mitta wrote:Deze track is live zooo fucking vet :woot:
Je meent het :drool:
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
wtf is die kale allemaal aan het doen...

OT: mwah.
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
heerlijke figuren zijn het!
Live entertainers zijn het _O_
Qua style idd wel heerlijk DP stijltje, misschien worden ST wel door hun geholpen ^^

SUCK MY MOTHERFUCKING DICK PONG PONG PONG PONG PONG PONG :yay:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2016
Klinkt echt erg dik zo, wil hem HQ horen. Ff off-topic, waarom draait Deepack Durty7 zo vaak, dat is echt een kutplaat.
A
_Padam wrote:wtf is die kale allemaal aan het doen...
Jij komt volgens mij nog net om de hoek kijken, of niet? :lol:
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Lyst wrote:Deepacks kicks zijn bijna altijd een overload aan bass met een clap als punch. Vormt totaal geen geheel en de tails zijn te lang om hard te zijn. :thumbdown: Hun oude kicks zijn veel beter.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Taxi wrote:waarom draait Deepack Durty7 zo vaak, dat is echt een kutplaat.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Lyst wrote:Deepacks kicks zijn bijna altijd een overload aan bass met een clap als punch. Vormt totaal geen geheel en de tails zijn te lang om hard te zijn. :thumbdown: Hun oude kicks zijn veel beter.
Als jij daar stond zou je ook wel los gegaan zijn ze ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nee, je hebt geen idee wie ik ben, dus hoe kun je daar in godsnaam over oordelen.
V
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Zeiken over de kicks van deepack in dit nummer terwijl deze niet eens van deepack is :D xd

OT: Heerlijke plaat
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Haha moet die weer frank op z'n hoofd slaan, en stoicijns doordraaien ook.. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2016
voicher wrote:
Zeiken over de kicks van deepack in dit nummer terwijl deze niet eens van deepack is :D xd

OT: Heerlijke plaat
Was ten tijden van die post nog niet eens duidelijk man :aww:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Stereotuners - Housedog

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
ik hoor niets :huh: