Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:28 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Stereorockerz

Track(s): Defiance

Sample/video:

Deze wordt gereleased, dus hoeft geen slotje op.
Binnenkort meer info :)

Edit:


@53:34
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet mijn stijl, maar klinkt wel dik man, zou t ook wel moeten zijn anders draait Freqencerz het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 15:42 
 
Hardtraxxer

Dikke shit hoor. :thumbsup: Afmix is nu ook een heel stuk beter, intro knalt er goed op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:47 
 
Hardtraxx Newbie

beetje jammer... 'Atmozfears & In-Phase - Defiance'
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:50 
 

Flugelo schreef:
beetje jammer... 'Atmozfears & In-Phase - Defiance'


Beetje jammer

Zatox & Radical Redemption - Brutal
Zatox & Noisecontrollers - So High

....

Zo kan ik nog wel eventjes doorgaan met oa Darkness etc. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker B-Front stijltje :D

ik vind m dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 18:16 
 
Hardtraxx Addict

Thanks jongens! :thumbsup:
En inderdaad, gebeurt wel vaker dat er meerdere tracks zijn met dezelfde titel en vond dit de enige passende titel die een beetje fatsoenlijk klonk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen ik de naam zag Stereorockerz dacht ik dit moeten wel heel erg creatieve gasten zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:16 
 
Hardtraxx Addict

derniels schreef:
Toen ik de naam zag Stereorockerz dacht ik dit moeten wel heel erg creatieve gasten zijn!

Haha :P
Track wordt waarschijnlijk uitgebracht op een nieuw alias haha, wilden we al eerder doen maar hebben het uitgesteld vanwege wat moeilijkheden.
Met de release gooien we alles waarschijnlijk om :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:13 
 
Hardtraxx Newbie

Deze is van B-FRONT! Ik zocht dit nummer al sinds Abandoned!!
Zou deze samen met Mysteries uitgebrachd worden?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:42 
 
Hardtraxx Addict

ThaHardstyleKing schreef:
Deze is van B-FRONT! Ik zocht dit nummer al sinds Abandoned!!
Zou deze samen met Mysteries uitgebrachd worden?!

Deze is niet van B-Front hoor maar gewoon van ons (Stereorockerz) :D
Overigens is de Mysterias release al bekend en is een 1-tracker, dus komt niks meer bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaHardstyleKing schreef:
Deze is van B-FRONT! Ik zocht dit nummer al sinds Abandoned!!
Zou deze samen met Mysteries uitgebrachd worden?!

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nice, gefeliciteerd jongens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 14:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ThaHardstyleKing schreef:
Deze is van B-FRONT! Ik zocht dit nummer al sinds Abandoned!!
Zou deze samen met Mysteries uitgebrachd worden?!


Waaaaat :huh: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 03:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker! Proficiat met de release ^^

ThaHardstyleKing schreef:
Deze is van B-FRONT! Ik zocht dit nummer al sinds Abandoned!!
Zou deze samen met Mysteries uitgebrachd worden?!

ThaHardstyleKing schreef:
Mysteries

ThaHardstyleKing schreef:
uitgebrachd


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 12:46 
 
Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Klinkt lekker! Proficiat met de release ^^

ThaHardstyleKing schreef:
Deze is van B-FRONT! Ik zocht dit nummer al sinds Abandoned!!
Zou deze samen met Mysteries uitgebrachd worden?!

ThaHardstyleKing schreef:
Mysteries

ThaHardstyleKing schreef:
uitgebrachd


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

???? :huh:
Vind dit gewoon een goed nummer hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 12:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ThaHardstyleKing schreef:
???? :huh:

Dat heb je hopelijk toch zelf ook wel door he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:01 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
ThaHardstyleKing schreef:
???? :huh:

Dat heb je hopelijk toch zelf ook wel door he?

Ik dacht gewoon dat dit nummer van B-Front was hoor lijkt er heel erg veel op!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ThaHardstyleKing schreef:
Ik dacht gewoon dat dit nummer van B-Front was hoor lijkt er heel erg veel op!!

Mysteries -> Mysterias; uitgebrachd -> uitgebracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 14:48 
 

wootum schreef:
ThaHardstyleKing schreef:
Ik dacht gewoon dat dit nummer van B-Front was hoor lijkt er heel erg veel op!!

Mysteries -> Mysterias; uitgebrachd -> uitgebracht

Je bent een punt vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaHardstyleKing schreef:
wootum schreef:
ThaHardstyleKing schreef:
???? :huh:

Dat heb je hopelijk toch zelf ook wel door he?

Ik dacht gewoon dat dit nummer van B-Front was hoor lijkt er heel erg veel op!!

De artiest post zelf zijn track hier, lijkt me dan niet dat hij een nummer van een andere artiest op zijn eigen naam zet of wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:31 
 
Hardtraxx Addict


@53:34
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke nu ik dit in hoge kwaliteit luister zijn de kicks echt ZAAD en is de climax driveloos...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks