Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: SOUNDSTRIKERZ
Track(s): STARLIGTHS
Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=4BXquMN0JkA

Word gereleased op Hardstyle united
Release date : TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het allemaal net niet. Vaag ook hoe die kick opeens uit het niets er in komt. Bij de 2e climax nog meer dan de 1e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie lijkt eeg op de WP stijl. Kick kan beter.

En je 2de climax, die borduurd gewoon al verder op de melo die er al was. En in 1 keer was er een kick... Doe wat voor een climax, zoals bijv. bij Nelio - Freezing Cold
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zal er aan werken bij mn nieuwe tracks :D heel erg bedankt voor de feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 08:30 
 

Topic titel even aangepast (hoeft niet in hoofdletters) en onzinreactie verwijderd.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahaha, geweldig, wat een troep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Topic titel even aangepast (hoeft niet in hoofdletters) en onzinreactie verwijderd.. ;)


Onzin reactie? Ik vind het troep (mening) en daarnaast hoort dit hier niet thuis. Of heb jij wel vaker van du Sountstrijkerz gehoord? Dan kunnen we elke release van een onbekend poeplabel hier wel neer gaan kwakken. Zal het aantal negatieve reacties erg goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Straks krijgen we de Soundneukerz hier ook nog. >.< Serieus tegenwoordig kan iedereen hier z'n track posten als hij eventjes z'n best doet een label op te stellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:24 
 

Volgens mij mag iedereen hier zijn tracks posten toch? Al is dit de verkeerde plek, aangezien er toch maar een handjevol leden zijn die wel beargumenteerde kritiek kunnen geven.

De melodie is leuk en aardig maar de kick moet wat professioneler. Keep it up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee dit is niet zo best... :P

en inderdaad die naam kan echt niet, als je uberhaupt een beetje wil opvallen moet je echt met iets beters komen dan 2 random woorden met een Z erachter. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Doet me behoorlijk denken aan de stijl van Krusaders.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks