Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 15:22 
 
Artiest

Artiest: Sound Energizer

Track(s): Reflection

Sample/video:

Bron: https://soundcloud.com/soundenergizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt allemaal wel leuk maar meer op amateurniveau, alles voelt een beetje leeg en saai aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:41 
 
Artiest

jaron123 schreef:
Klinkt allemaal wel leuk maar meer op amateurniveau, alles voelt een beetje leeg en saai aan.

Het is ook nog niet klaar he, ik gooi hem hier alleen neer zodat mensen kunnen reageren wat beter kan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Producer's Corner :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Producer's Corner :list:

Past beter in de producer's corner idd.
Maar goed, sinds ie al een release heeft mag hij hier posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundEnergizer schreef:
jaron123 schreef:
Klinkt allemaal wel leuk maar meer op amateurniveau, alles voelt een beetje leeg en saai aan.

Het is ook nog niet klaar he, ik gooi hem hier alleen neer zodat mensen kunnen reageren wat beter kan..


Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:33 
 
Artiest

jaron123 schreef:
SoundEnergizer schreef:
jaron123 schreef:
Klinkt allemaal wel leuk maar meer op amateurniveau, alles voelt een beetje leeg en saai aan.

Het is ook nog niet klaar he, ik gooi hem hier alleen neer zodat mensen kunnen reageren wat beter kan..


Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?

En waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:19 
 
Hardtraxx Elite

SoundEnergizer schreef:
jaron123 schreef:
Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?

En waarom?

Moeilijk hé lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:30 
 

Vind het reuzen meevallen na dit alweer gelezen te hebben! Op de intro na (past voor mijn gevoel totaal niet bij de rest van de plaat) best leuk.
Break en melodie zijn gewoon goed, kicks zijn ook niet slecht alleen wel eens met de opmerking dat het energie mist in de climax dus als je daar nog iets aan zal kunnen veranderen is het voor mij best een geslaagd plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:31 
 
Artiest

Millard Fillmore schreef:
SoundEnergizer schreef:
jaron123 schreef:
Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?

En waarom?

Moeilijk hé lezen.

En hoe! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:32 
 
Artiest

sandervanbruggen schreef:
Vind het reuzen meevallen na dit alweer gelezen te hebben! Op de intro na (past voor mijn gevoel totaal niet bij de rest van de plaat) best leuk.
Break en melodie zijn gewoon goed, kicks zijn ook niet slecht alleen wel eens met de opmerking dat het energie mist in de climax dus als je daar nog iets aan zal kunnen veranderen is het voor mij best een geslaagd plaatje.

Bedankt voor je reactie man, zal dr is even naar kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk niet dat je in deze sectie van het forum tips kan verwachten. Hier wordt gewoon keihard geoordeeld, dat het nog niet af is.. Tja, dat weet 9/10 niet.

Blijf gewoon lekker in de producers corner waar je feedback kan vragen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ik denk niet dat je in deze sectie van het forum tips kan verwachten. Hier wordt gewoon keihard geoordeeld, dat het nog niet af is.. Tja, dat weet 9/10 niet.

Blijf gewoon lekker in de producers corner waar je feedback kan vragen. :thumbup:


Ja dit zou ik je ook aanraden! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind de midintro totaal niet bij de climax passen. Afgezien van het smaakgebonden gedeelte is het productietechnisch ook gewoon niet goed. Lead is flinterdun, kicks klinken niet lekker en zijn niet goed afgemixt. Daarnaast klinkt alles nogal leeg en zijn overgangen heel abrupt.

Sorry als dit hard overkomt, maar als jij zo graag je track in de "grote mensen sectie" van het forum wil plaatsen, dan beoordeel ik hem ook op die manier. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Eens met het gene hierboven. En een release zegt tegenwoordig helemaal niks meer.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks