Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:54 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Solutio & The I's

Track(s): Cruelty

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Solutio & The I's - Cruelty :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 14:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Bron?

Ik zou die bron boven je ook niet vertrouwen nee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 14:14 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Bron?


The I's zegt het toch zelf haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hhahaa TIM dat typt de I's toch zelf!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Tim dat is wel heel dom van je
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik zou het gewoon niet vertrouwen hoor! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bruut! :D Zie mezelf nog in een flits links, 1:58.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
The I's zegt het toch zelf haha :p

Verrek!! haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TheSoundOfHardstylez schreef:
The I's zegt het toch zelf haha :p

Verrek!! haha :p

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht serieus dat je cynisch was, maargoed niet dus :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik dacht serieus dat je cynisch was, maargoed niet dus :P .

Haha ik ook :P Sukkel Tim :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk was ie cynisch sukkels xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Jonge :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HAHAH

Dus... de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:46 
 

Ik hoor al dat het een geweldige knaller wordt. Hun tracks pakken me echt en ze zijn lekker om op los te gaan :) het is echt een genot om te horen dat zulke producers/DJ's lekker hun eigen ding doen en gewoon lekker hard blijven produceren. Hier kan de scene op bouwen, daar deze aan het andere eind vernield wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 21:05 
 
Hardtraxx Addict

HQ! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Bron?

Ik moest te hard lachen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze komt waarschijnlijk niet meer, maar dat was ook 't geval bij Immortal dacht ik.. Dus wie weet, ik vind 'm gruwelijk vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:32 
 
Hardtraxxer

BAAAAAAAAAAZENPLAAT maar weer ff.

Doe dees maar weer ff op xxlerator.
Nu draaien jullie teminste weer op een raketjestijd xd
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks