Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:10 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Solutio

Track(s): Low Frequencies (Bass Protocol 2014 Anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klonk niet verkeerd, alleen die pitchkicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 20:08 
 
Hardtraxx Addict

Een solo van Solutio.
Solutio - Low Frequencies (Bass Protocol 2014 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuke plaat, niet heel speciaal, maar zeker niet verkeerd.

Die pitched kick doet me wel pijn aan de oren helaas, van low frequencies kan je niet spreken daar, poe :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Maar de pitchkicks hadden ze wel achterwege mogen laten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 00:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Niet bijzonder, ik vind de track beneden zijn niveau veel te simpel.
En die pitchkicks maakt het er ook niet beter op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker Alain! Alleen die pitchkick had ik niet verwacht haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track, hoorde op XXL en die pitch vind ik echt gruwelijk. Heb hem nog gesproken toen haha.
Zei dat ik pitch heerlijk vind. Toen moest die lachen en zei die wat vind je die leuk? Iedereen vindt dat super kut hahah. Heerlijke plaat Solutio! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

beetje van hetzelfde en die pitchkick :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's wilde niet geassocieerd worden met die vervelende pitchkick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:45 
 
Hardtraxx Newbie

Die pitchkick past prima in die track als je goed luistert :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 22:11 
 
Hardtraxxer

Weer lekker zeuren op de pitchkicks! Geeft hier gewoon juist een bak drive mee! Prima track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

M-bition schreef:
Weer lekker zeuren op de pitchkicks! Geeft hier gewoon juist een bak drive mee! Prima track :thumbup:


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom ineens die pitch :cry:
Was een heerlijk nummer geweest anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

M-bition schreef:
Weer lekker zeuren op de pitchkicks! Geeft hier gewoon juist een bak drive mee! Prima track :thumbup:

maar het is Bass Protocol... een rauw gericht feest dan kan je gewoon geen pitchkicks erin doen.. en met in deze sounds past het ook voor geen meter. Pitchkick oke, maar in een track als deze... nee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 20:35 
 
Hardtraxx Elite

Forbidden Phobia schreef:
M-bition schreef:
Weer lekker zeuren op de pitchkicks! Geeft hier gewoon juist een bak drive mee! Prima track :thumbup:

maar het is Bass Protocol... een rauw gericht feest dan kan je gewoon geen pitchkicks erin doen.. en met in deze sounds past het ook voor geen meter. Pitchkick oke, maar in een track als deze... nee ;)

want pitchkicks zijn niet raw?

OT: Wat een bouttrack, gerecyclede sounds, lelijke pitch, eentonig en saai geheel. Nee Solutio (& The I's) doen mij helemaal niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de pitchkick in deze track wel passen, en in tegenstelling tot heel veel andere tracks met hoge pitchkicks kwam deze ook gewoon verwacht voor mij, en klinkt het logisch met de melodie. De titel is wel een beetje tegenstrijdig :P

Helaas lijkt de track wel veel op andere tracks van Solutio (& The I's), en vind ik 'm inhoudelijk niet héél sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 01:36 
 
Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:

Citaat:
maar het is Bass Protocol... een rauw gericht feest dan kan je gewoon geen pitchkicks erin doen..


:lol: Sorry hoor :lol: :lol: Wat een niveau :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 05:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Doet me helemaal niks dit. Wat ontzettend standaard allemaal, zulke tracks zijn er al zoveel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
maar het is Bass Protocol... een rauw gericht feest dan kan je gewoon geen pitchkicks erin doen..

Godverdomme wat een onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alsof het bij raw hardstyle verboden is om pitchende kicks te gebruiken >.< als ze het goed weten te gebruiken kan het juist een enorme bak met drive mee geven,

in dit nummer is het alleen iets TE, maar na een paar keer luisteren valt het eigenlijk ook wel reuze mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 13:16 
 
Hardtraxx Addict

De gehele track is gewoon totaal niet interessant. Deze mannen verliezen wel langzaam credits bij mij.. recente werk van hun is echt matig -.-
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks