Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dakpan schreef:
Jammer dat die rare labelmanager van TiLLT niet inziet wat een nummer dit is.

+1.

+2
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Henk-Jan schreef:
Dakpan schreef:
Jammer dat die rare labelmanager van TiLLT niet inziet wat een nummer dit is.

+1.

+2

+3
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+4
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

2.17 vond ik al mega dik maar dit overtreft alles :bomb:
heerlijk agressief en niet normaal harde kicks :drool:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn het enige waar ik me nog aan kan storen bij Solutio & The I's platen.
Rest is allemaal fucking geweldig, maar de kicks zijn naar mijn mening iets te zacht. Weinig bass & geen harde punch.

Maar inderdaad, wat een pareltje is dit verder :loving: :worship:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kicks zijn het enige waar ik me nog aan kan storen bij Solutio & The I's platen.
Rest is allemaal fucking geweldig, maar de kicks zijn naar mijn mening iets te zacht. Weinig bass & geen harde punch.

Ben dus niet de enige die dit vind :D
Verder wel hele lekkere plaatjes waarvan deze voor mij persoonlijk de lekkerste is :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Dakpan schreef:
Jammer dat die rare labelmanager van TiLLT niet inziet wat een nummer dit is.

wordt deze niet gereleased op TillT dan?

Als ie echt had ingezien wat voor nummer dit was, had ie al bij de vorige release van Solutio & The I's gezeten (die van The Cry/2.17/Darkness)
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem aan dat Solutio & The I's plus Tillt nog wachten tot ze een 2e track op een release kunnen zetten met Immortal. En eventueel een 3e.
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hadden toch ook al Cruelty?
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hadden toch ook al Cruelty?
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ze hadden toch ook al Cruelty?

Weet niet of die al gemasterd is. En Immortal is misschien ook nog niet eens gemasterd.
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Cruelty is er inderdaad ook al ja en die is net als Immortal nog niet gemasterd ;)
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Cruelty is er inderdaad ook al ja en die is net als Immortal nog niet gemasterd ;)

Cruelty zou ik trouwens graag willen horen in de aankomende TMS. :)
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Cruelty is er inderdaad ook al ja en die is net als Immortal nog niet gemasterd ;)

Die drie tracks die jullie released hebben bij Tillt, die waren daarvoor ook nog niet gemasterd toch? Dus had Immortal net zo goed toen ook gemasterd kunnen worden, toch? Ik vind het gewoon zonde dat Immortal nog steeds niet uit is :cry:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy shit wat een plaat! :worship:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 21:02 
 
Hardtraxxer

das wel erg gooed :D
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

South Park vocals? Mysterion? :P

master & release :worship:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
South Park vocals? Mysterion? :P

Yep
Bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo! :bomb:
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer wordt deze eindelijk gereleased?
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:09 
 

Echt zo'n dikke track! ben fan geworden van deze mannen :worship:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:10 
 
Hardtraxxer

maar 1 woord.. HARD
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

TheArthadox schreef:
maar 1 woord.. HARD

Meerdere woorden.. hard heilig kapot vet en ik wil deze ongelovelijk graag hebben:worship:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe preview toegevoegd!
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nieuwe preview toegevoegd!

Hopelijk komt er dan nu vaart achter :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks