Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Solutio & The I's

Track(s): Decibel DJ Tool

Sample/video:



Dat deze er nog niet stond :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel vet dat ze de sounds van veel verschillende anthems hebben gebruikt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel leuk tooltje, maar ze hebben veel vettere gehad :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Erg lekker plaatje. Lekker rammen altijd met die gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk die oude sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke klonk deze op ground zero echt heerlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 17:01 
 
Hardtraxx Addict

Deze is echt ontiegelijk gruwelijk. Wat een geweld!
Free release please, The I's???
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Deze is echt ontiegelijk gruwelijk. Wat een geweld!
Free release please, The I's???


idd, heerlijke Tool, blijf de aftermoie van decibel van hun maar kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 20:48 
 
Hardtraxx Addict

Hier hetzelfde probleem. Of ja... Probleem, zo'n probleem vind ik het trouwens niet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:05 
 
Hardtraxxer

Lekker tooltje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive weer :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was btw ook heerlijk on P&D op GZ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Deze is trouwens heel bruut hoor! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

de klinkt hard. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien hij nu gebumpt is, Zie ik daar Roberttt @ 2:23 ? :D

Goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Wel vet dat ze de sounds van veel verschillende anthems hebben gebruikt :thumbup:


Dit.
Alweer een zeer vette tool :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Conflict schreef:
Aangezien hij nu gebumpt is, Zie ik daar Roberttt @ 2:23 ? :D




Jaaah, vet kewl :cool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aub Solutio, geef ons deze tool :(
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks