Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Solutio

Track(s): Nymphomaniac

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het al vaker gezegd, en ik blijf het doen. Solutio's stijltje gaat bij mij gewoon niet vervelen :$ Al vind ik No Mercy nog net iets vetter!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elke track gewoon weer dezelfde sounds...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik intro! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh vind deze screech echt helemaal niets. Klinkt toch wel een beetje te standaard, vond z'n laatste tracks wel gewoon vet maar 't wordt nu toch wat saai. Wel gewoon weer lekkere kicks. Wat mij betreft komt ie weer een keer met een lekkere melo aanzetten, daar was ie vroeger zo goed in :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die kick :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 17:26 
 
Hardtraxxer

Gebruikt al jaren dezelfde soundbank. wat een ongeïnspireerde bagger weer... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 17:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/solutio-nymphomaniac-t51012.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks