Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Solutio

Track(s): ID

http://www.facebook.com/photo.php?v=504 ... ideo_reply

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 19:30 
 
Hardtraxxer

;) Wel vet!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Patrick.

Nee, vind dit niks Alain..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mmm, nieuw plafond nodig... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:39 
 
Hardtraxx Addict

nope, vind dit ook niks helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat dit van Solutio moet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Jammer dat dit van Solutio moet komen.


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ugh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 21:42 
 
Hardtraxx Elite

Leuk plaatje, benieuwd naar hq. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lkkr plaatje, vooral de reacties eronder spreken mij erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 23:35 
 
Hardtraxxer

ben benieuwd, melodie lijkt me best vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hou wel van variatie. Klinkt lekker Alain, benieuwd naar HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 15:14 
 
Hardtraxx Addict

Melodie spreekt me erg aan! ook ik benieuwd naar een HQ!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:50 
 

Beter gebruikt hij zulke tracks voor een solo performance :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Jammer dat dit van Solutio moet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd, eindelijk is wat variatie in de S (& I) tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 18:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 20:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Best Lekker :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks