Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest:
Slim Shore & Focuz

Track(s):
Wauw!

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:46 
 
Hardtraxxer

Heel erg tegenvallend
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt goed, maar als anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klinkt wel heel erg inspiratieloos dit. 13 in een dozijn melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel dik tot nu toe, geen melodie die de grootste hit ooit probeert te zijn, maar gewoon een fijn deuntje.

En zo te horen hebben ze veel nieuwe sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zou best de intro van de track kunnen zijn, wie weet hoe de track verder gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoeft het anthem toch niet te zijn decibel stopt in hun trailer toch ook nooit het anthem ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is een nieuw nummer van Slim Shore.
En zover ik weet niet het anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Roellos schreef:
Is een nieuw nummer van Slim Shore. En zover ik weet niet het anthem!

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Roellos schreef:
Is een nieuw nummer van Slim Shore. En zover ik weet niet het anthem!

Bron?


PB

bRt_edit: Gelezen, OP even aangepast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

https://partyflock.nl/news/24334:Freque ... ridge.html

Geen anthem dus van Slim Shore. ;)

EDIT: post boven me niet gezien, sorry. xd

OT: klinkt best leuk op het eerste gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem wordt gemaakt door Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem slecht, want de melodie die spreekt mij totaal niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gydo schreef:
zou best de intro van de track kunnen zijn, wie weet hoe de track verder gaat :)

Dit, niet zo zeuren iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Klinkt wel dik tot nu toe, geen melodie die de grootste hit ooit probeert te zijn, maar gewoon een fijn deuntje.


Precies, geeft de track direct ook meer sfeer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:56 
 

Vind Slim Shore ook ondergewaardeert net zoals bij Scope DJ, Josh & Wesz, en Digital Punk vaak het geval is.

Heerlijke tracks, ook dit klinkt weer lekker. maar hij heeft nog plaatjes zoals Into Space en Call Out The Ravers klaarliggen, mag onderhand wel eens gereleased worden bij de trieste bende van een Fusion voortaan, beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die plaat van A-Lusion kwam vorig jaar ook volledig anders uit de verf als full dan de trailer versie, dus nog niet miepen dat het kut klinkt! Ik vind het tot nu toe wel prima klinken op het eerste gehoor! Als hier maar geen IQON kick onder zit...

Trouwens als ik de trailer vergelijk met die van vorig jaar dan maakt beat the bridge toch al een hele stap vooruit als feest + het gegeven dat frequencerz een anthem maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk, maar hier moet wel een belachelijk sterke kick onder komen wil 't een lekker plaatje worden. Als 'm dat lukt is 't wel echt een heeele vette plaat denk ik. Ben benieuwd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Vind Slim Shore ook ondergewaardeert net zoals bij Scope DJ, Josh & Wesz, en Digital Punk vaak het geval is.


Dit, naast het feit dat hij ook echt veel te weinig geboekt wordt. Hij heeft inderdaad een hoop klaarliggen, benieuwd of we er nog wat van gaan zien. Dit klinkt wel aardig tot nu toe, benieuwd naar een lange versie. Sounds klinken in ieder geval mooi vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 02:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 02:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een leuke track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 10:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem wel wauw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen hier verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 12:57 
 
Hardtraxx Addict

Ja, lekker wegluisterplaatje, maar ik ben niet helemaal weg van het synth geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 15:51 
 

D-Ruz schreef:
Artiest:
Slim Shore & Focuz

Track(s):
Wauw!

Sample/video:

Beeste track :bomb:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks