Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Skrillex & Wolfgang Gartner vs. Noisecontrollers

Track(s): E=The Devils Den (Mashup Jack)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een baas weer. Midintro, break, climax, wat een verrukking met al die sounds, wat een drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:06 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt weer erg goed. ^^
Jammer dat er tegenwoordig amper mash-ups gemaakt worden, die kunnen sets vaak specialer maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: :worship: wat een held
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:21 
 

wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik mis het gebeuk wel een beetje in deze track. Verder is Mashup Jack goed bezig! Morgenavond hopelijk deze track live aanschouwen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF wat klinkt dit goed zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 13:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Laatste stukje is net Huh?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 13:21 
 
Hardtraxx Addict

lekker hor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:59 
 

Geniaal weer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer vette mashup dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Briljant :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

allervetste liveact die er is op het moment :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is heel gaaf gedaan dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Briljant :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 01:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb met deze plaat en deze live act eigenlijk niks om eerlijk te zijn. Dit is toch zonde van een plaat als E=NC2? Ik heb dan liever mash-ups van 2 hardstyle nummers zoals The Revolution of Torture. Vind het ook altijd jammer als ik Mashup Jack ergens zie staan omdat deze man juist zulke vette platen maakt als JoS zijnde. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet man juist. Lekker verfrissend na 500x E=NC² gehoord te hebben op feesten. Die geluiden in de 'mid' zijn wel ziekelijk vet gedaan. Vooral dat pingeltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Erg gaaf gedaan! Dat pingeltje doet me trouwens aan R.E.V.O.L.U.T.I.O.N denken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet me eerlijk gezegd niet veel.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks