Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Sickmode & Luminite

Track(s): Deadly Techno

Sample/video:


Bron:
YT

hardstyle-releases/sickmode-hey-x-ar010-t68760.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere techno :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan hier ook wel een lekker konijnendansje op ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoor, en heb geen zin om dit op alle TBA's te commenten. Maar deze gast is toch pas net gesplitst van Malice. Hoe de fuck heeft hij dan zo snel zo veel platen liggen, denk dat het antwoord wel voor de hand ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik weet niet hoor, en heb geen zin om dit op alle TBA's te commenten. Maar deze gast is toch pas net gesplitst van Malice. Hoe de fuck heeft hij dan zo snel zo veel platen liggen, denk dat het antwoord wel voor de hand ligt.


Naast het antwoord waar jij op doelt, is het natuurlijk ook wel aannemelijk dat dit intern al wat langer loopt en dat hij de afgelopen periode bezig om tracks te maken onder dit alias. Lijkt me niet dat ze zo stom zijn om de break meteen aan te kondigen op het moment dat ze dit zelf besloten hebben en dan pas verder te gaan kijken hoe of wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Ik weet niet hoor, en heb geen zin om dit op alle TBA's te commenten. Maar deze gast is toch pas net gesplitst van Malice. Hoe de fuck heeft hij dan zo snel zo veel platen liggen, denk dat het antwoord wel voor de hand ligt.


Naast het antwoord waar jij op doelt, is het natuurlijk ook wel aannemelijk dat dit intern al wat langer loopt en dat hij de afgelopen periode bezig om tracks te maken onder dit alias. Lijkt me niet dat ze zo stom zijn om de break meteen aan te kondigen op het moment dat ze dit zelf besloten hebben en dan pas verder te gaan kijken hoe of wat.

Inderdaad. Daarnaast de laatste tijd ook maar weinig nieuwe nummers van Malice gezien, in ieder geval in vergelijking tot de hoeveelheid die ze altijd uitgepoept hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 11:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan nog.

We hebben het hier over 20 nieuwe nummers. Zijn artiesten die daar 3 jaar over doen. De TBA's klinken nou niet zo gedateerd als ik eerlijk ben en er zitten ook collabs en remixen tussen. Een jaar geleden hadden ze nog een album en ze hebben hun album onder Aggressive Acts ook nog gehad.

Natuurlijk geen idee hoe lang het speelt maar onder meerdere noemers is dit gewoon onzinnig veel in zo'n korte tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan nog.

We hebben het hier over 20 nieuwe nummers. Zijn artiesten die daar 3 jaar over doen. De TBA's klinken nou niet zo gedateerd als ik eerlijk ben en er zitten ook collabs en remixen tussen. Een jaar geleden hadden ze nog een album en ze hebben hun album onder Aggressive Acts ook nog gehad.

Natuurlijk geen idee hoe lang het speelt maar onder meerdere noemers is dit gewoon onzinnig veel in zo'n korte tijd.


Het is natuurlijk ook geen kwaliteit. Zo'n track heb je met een uurtje klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is inderdaad allemaal niet zo moeilijk om dit soort plaatjes te maken, vooral als je alle samples // know how al hebt.

Ik was afgelopen donderdag bij een studio workshop van Rooler en het zat inderdaad allemaal best simpel in elkaar. Dat gaf hij zelf ook toe, maar zoals hij zelf zei, het is 'dance music', als het dansbaar is dan is het goed. De counter bij YES! stond op 11 uur en daar zat een paar uur voor de voorbereiding voor die workshop bij in begrepen. Hij vertelde dat een plaat binnen enkele uurtjes moet staan. Zo bestond die hele plaat YES! vooral uit KSHMR samples, een 808 met een pogo envelope als kicks en nog wat andere standaard samples. Primeshock in de ochtend zat meer in de range van 50 - 80 uur per plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 12:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is inderdaad zo dat die platen vaak zo op elkaar lijken dat ze gewoon eerder gebruikte dingen wat kunnen aanpassen en een nieuwe plaat er van bouwen. Dan heb je inderdaad niet heel lang nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij was Sickmode ook meer de 'studio guy' en Davide meer de extraverte 'podium guy' tijdens Malice, maar dat kan ik mis hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 12:46 
 
Hardtraxx Addict

Hij heeft al zoveel platen klaarliggen om een album te vullen, maar daar zal dan ook 20 keer dezelfde plaat op staan.
Wat klinkt dit allemaal chaotisch en simpel. Elke plaat bestaat uit 80 verschillende kicks en om de seconde pingpong kickrolls op een BPM van 160 (?).
Nope, dit is echt helemaal niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoop eerlijk gezegd dan dat de andere dude onder Malice een beetje de andere kant op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Volgens mij was Sickmode ook meer de 'studio guy' en Davide meer de extraverte 'podium guy' tijdens Malice, maar dat kan ik mis hebben.

Als ik het goed begrepen heb, hebben ze allebei al lange tijd een eigen studio waar ze vanuit werken. Het verbaast me dan ook niet dat er nu zoveel tracks onder de naam Sickmode staan, want die zouden waarschijnlijk eerst simpelweg onder ‘Malice’ zijn uitgekomen. Beetje hoe Prefix & Density destijds in de Hardtraxx Q&A uitlegden dat óf Prefix óf Density voor 90% van een bepaalde track verantwoordelijk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah SICKMODE :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
We hebben het hier over 20 nieuwe nummers. Zijn artiesten die daar 3 jaar over doen.


Zegt genoeg toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ellende dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2019 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt inderdaad behoorlijk als een simpel in elkaar gegooide random kick plaat, beetje raw vind ik echt heerlijk, maar dit is gewoon zonder enig idee wat herrie geluiden bij elkaar pleuren, simpel zinnetje er bij en klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2019 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn toch ook gewoon super veel collabs? Avoc/Sins of Insanity/Element/Luminite/Fraw/Cryex noem ze maar op. dan kan de track door de ander zijn afgemaakt en hij weer verder.

Vind het vet hoe hij zo snel een naam heeft neergezet die (voor dit publiek) in één klap extreem interessant is en dat laat zien met een berg nieuwe tracks.

Marketingtechnisch heel slim gedaan. Niet alle tracks zullen voor mij zijn, maar zit wel genoeg tussen dat ik oprecht heel erg vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zijn toch ook gewoon super veel collabs? Avoc/Sins of Insanity/Element/Luminite/Fraw/Cryex noem ze maar op. dan kan de track door de ander zijn afgemaakt en hij weer verder.

Vind het vet hoe hij zo snel een naam heeft neergezet die (voor dit publiek) in één klap extreem interessant is en dat laat zien met een berg nieuwe tracks.

Marketingtechnisch heel slim gedaan. Niet alle tracks zullen voor mij zijn, maar zit wel genoeg tussen dat ik oprecht heel erg vet vind.


Ik denk niet dat daar 20 tracks voor nodig waren. "Die gast van Malice" is al genoeg om naam te maken (voor dit publiek).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk ook zo dat het Gearbox publiek een vrij dedicated fan groep is. Elke nieuwe naam op Gearbox word direct vol gesupport, zeker met een afsplitsing als Malice / Sickmode. Het is bekent, dus dat vult goed aan. Daarbij speelt het ook heel goed in op de rage van gated kicks.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks