Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:53 
 

Artiest:Showtek

Track(s):The Colour Of The Harder Styles (B-Front Remix)

Sample/video:



Bron:

YouTube // Defqon

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja Bob, jij mag hier een edit van maken :worship:

heerlijk om die melodie onverwacht eens langs te horen komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:58 
 
Hardtraxx Addict

Echt een heerlijke edit met deze synth en die kickrolls. Was genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godverdomme wat vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Kickrolls klinken vet, maar vind die synth wat dunnetjes klinken tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:43 
 
Hardtraxx Addict

Wat ik er va kan horen klinkt het vet :thumbup: maar wacht nog wel even tot een hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 15:21 
 
Hardtraxxer

B-Front stelt normaal nooit teleur, maar wacht nog even op de HQ voor een oordeel.
Die kickrolls zijn wel echt baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Kickrolls klinken vet, maar vind die synth wat dunnetjes klinken tbh.

Same here, dat vond ik live ook al helaas. De kick klapt er wel lekker op! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 15:45 
 
Hardtraxx Elite

Dit is gewoon een edit/dj tool. Klinkt niet echt als een remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 18:07 
 

hotymoty schreef:
Dit is gewoon een edit/dj tool. Klinkt niet echt als een remix.


Klinkt niet echt als een remix? De plaat is gewoon he-le-maal opnieuw gemaakt (met uitzondering van de vocals natuurlijk). Bij een edit blijft (naar mijn idee) de nadruk op de sounds van de originele producer met enige aanpassingen van de "editor". Hier is dat dus echt niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Ow hij is dus langer dan alleen het filmpje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is Warface - Mashup 4.0 lijkt me, klinkt t zelfde
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/warface-mash-up-4-0-t44792.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Dit is Warface - Mashup 4.0 lijkt me, klinkt t zelfde
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/warface-mash-up-4-0-t44792.html


Is m ook, dus gaat op slot :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks