Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Showtek

Track(s): FTS (2017 Edit)

Sample/video:



Bron: Showtek @ Knockout Circuz 2017
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bagger kwaliteit zeg xd hopelijk komen er officiele beelden uit van deze set, ze leken het heel erg naar hun zin te hebben in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 01:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

240p :lol: :lol:

Wat een schijt MC is dat zeg jezus wat praat hij veel.

Over de plaat: ben benieuwd hoe deze live klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
240p :lol: :lol:

Wat een schijt MC is dat zeg jezus wat praat hij veel.

Over de plaat: ben benieuwd hoe deze live klinkt


Volgens mij is dat Showtek zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 09:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop op een Australiƫr die nooit naar NL komt mocht Showtek ooit nog hier een HS setje doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Make some nooiiiseee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Relentless Bass schreef:
240p :lol: :lol:

Wat een schijt MC is dat zeg jezus wat praat hij veel.

Over de plaat: ben benieuwd hoe deze live klinkt


Volgens mij is dat Showtek zelf :P


Ja dat is inderdaad Showtek zelf.
In de EDM wordt dat misschien gewaardeerd dat nutteloze gebrul door de mic, maar in hardstyle moet ie dat echt niet doen wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
240p :lol: :lol:

Wat een schijt MC is dat zeg jezus wat praat hij veel.

Over de plaat: ben benieuwd hoe deze live klinkt


Ja dus... resolutie van het beeld is inderdaad om te huilen.
Maar het geluid is nog best hoorbaar voor een telefoon filmpje.
Als je mooie beelden wil zien bekijk je straks de aftermovie toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit niet de Sound Rush 2017 Edit? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik dit zo hoor mogen ze lekker allebei in Australiƫ blijven. Wat een onnodig kut geschreeuw de hele tijd.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks