Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 19:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: Shockwave & Anklebreaker

Track(s): Who We Want To Be (Ft. Noortje van der Meer)

Sample/video: https://www.youtube.com/watch?v=VC4Cz0w3cBg

Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom wilt iedereen toch die Anklebreaker? Vind dat hij maar zwakke melodieën creëert op zijn piano of te snel tevreden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Waarom wilt iedereen toch die Anklebreaker? Vind dat hij maar zwakke melodieën creëert op zijn piano of te snel tevreden is.


Dit dus,, hij is een beetje te vol van zichzelf :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/diffuzion-records-break-the-silence-diff-t48937.html?hilit=silence
track 08

Full versie moet nog uit komen, deze mag dus blijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 08:01 
 
Hardtraxx Newbie

AvixDJ schreef:
Kaasstaaf schreef:
Waarom wilt iedereen toch die Anklebreaker? Vind dat hij maar zwakke melodieën creëert op zijn piano of te snel tevreden is.


Dit dus,, hij is een beetje te vol van zichzelf :thumbdown:


Ouch right in the feels :cry: xd Kan niet alles leuk vinden he heren :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

anklebreaker schreef:
AvixDJ schreef:
Kaasstaaf schreef:
Waarom wilt iedereen toch die Anklebreaker? Vind dat hij maar zwakke melodieën creëert op zijn piano of te snel tevreden is.


Dit dus,, hij is een beetje te vol van zichzelf :thumbdown:


Ouch right in the feels :cry: xd Kan niet alles leuk vinden he heren :beer:


Vind het ook maar een rare opmerking, hoe kom je erbij dat hij te vol van zichzelf is, zo heb ik jou nog nooit zien profileren dus imo onzin.

OT: Vind sommige melodiën van je echt lekker, ook deze zit weer fijn in elkaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13/12 dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 18:32 
 
Hardtraxx Newbie

Dit dus,, hij is een beetje te vol van zichzelf :thumbdown:[/quote]

Ouch right in the feels :cry: xd Kan niet alles leuk vinden he heren :beer:[/quote]

Vind het ook maar een rare opmerking, hoe kom je erbij dat hij te vol van zichzelf is, zo heb ik jou nog nooit zien profileren dus imo onzin.

OT: Vind sommige melodiën van je echt lekker, ook deze zit weer fijn in elkaar :thumbup:[/quote]

Thanks!! Het laatste wat ik wil is overkomen als iemand die zichzelf geweldig vindt. Verre van dat. Ik heb enorm veel bewondering voor alle artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 18:33 
 

AvixDJ schreef:
Kaasstaaf schreef:
Waarom wilt iedereen toch die Anklebreaker? Vind dat hij maar zwakke melodieën creëert op zijn piano of te snel tevreden is.


Dit dus,, hij is een beetje te vol van zichzelf :thumbdown:


Waar baseer je dit dan op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit best wel heel lekker klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
AvixDJ schreef:
Kaasstaaf schreef:
Waarom wilt iedereen toch die Anklebreaker? Vind dat hij maar zwakke melodieën creëert op zijn piano of te snel tevreden is.


Dit dus,, hij is een beetje te vol van zichzelf :thumbdown:


Waar baseer je dit dan op?


Waarom quote je mij erbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een quote is ook zo lastig.

Wat een vervelende synth heeft dit nummer zeg. Kan hier echt niet naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 23:00 
 

Kaasstaaf schreef:
Waarom quote je mij erbij?

Omdat ik lui ben. Zo goed? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Kaasstaaf schreef:
Waarom quote je mij erbij?

Omdat ik lui ben. Zo goed? :aww:


Ja hoor. Prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 13:02 
 

Gelukkig (L)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks