Dit dus,, hij is een beetje te vol van zichzelf

[/quote]
Ouch right in the feels

Kan niet alles leuk vinden he heren

[/quote]
Vind het ook maar een rare opmerking, hoe kom je erbij dat hij te vol van zichzelf is, zo heb ik jou nog nooit zien profileren dus imo onzin.
OT: Vind sommige melodiën van je echt lekker, ook deze zit weer fijn in elkaar

[/quote]
Thanks!! Het laatste wat ik wil is overkomen als iemand die zichzelf geweldig vindt. Verre van dat. Ik heb enorm veel bewondering voor alle artiesten.