Niet verschrikkelijk boeiend volgens mij.
Dus jij vindt Frontliner kicks slecht?Lyst wrote:Frontliner 2 met nog slechtere kicks
Heb er geen woorden voor...
OT:
Heel vette track!
Dus jij vindt Frontliner kicks slecht?Lyst wrote:Frontliner 2 met nog slechtere kicks
kipsaté wrote: Dus jij vindt Frontliner kicks slecht?![]()
ik zal het je even uitleggen: lyst vind alle mogelijke kicks die maar enigszins pitchen slecht, dat je dat vast weet als nieuwkomerkipsaté wrote:Dus jij vindt Frontliner kicks slecht?Lyst wrote:Frontliner 2 met nog slechtere kicks![]()
OT:
Heel vette track!
Haha ok, wat doet hij op dit forum dan? Als ik 9 van de 10 tracks niks aan vind op een forum, dan ben ik niet meer actief op dat forum_Padam wrote:ik zal het je even uitleggen: lyst vind alle mogelijke kicks die maar enigszins pitchen slecht, dat je dat vast weet als nieuwkomerkipsaté wrote:Dus jij vindt Frontliner kicks slecht?Lyst wrote:Frontliner 2 met nog slechtere kicks![]()
OT:
Heel vette track!
Shockerz is 1 iemand, net als de HeadhunterzG1LL wrote:Best lekker plaatje, idd beetje vage kicks maar over 't algemeen ben ik toch positief verrast. Die pitch kicks in de climax verpesten weer een hoop zoals je vaak hoort bij Frontliner kicks, maar als die pitch er niet in zat zou 't waarschijnlijk ook lelijk klinken.. Maargoed, blij verrast.
Dit is trouwens gewoon Frontliner V2, vraag me af of deze lui zelf hun tracks maken. Als dat 't geval is zou ik 's een eigen sound gaan maken, dit kun je net zo goed onder de naam Frontliner releasen naar mijn mening!
Jij bent niet de enige die zich dat afvraagtkipsaté wrote:Haha ok, wat doet hij op dit forum dan? Als ik 9 van de 10 tracks niks aan vind op een forum, dan ben ik niet meer actief op dat forum_Padam wrote: ik zal het je even uitleggen: lyst vind alle mogelijke kicks die maar enigszins pitchen slecht, dat je dat vast weet als nieuwkomer
en ik kan het wel vinden in de mening van lyst..Mr Lellebel wrote:Jij bent niet de enige die zich dat afvraagtkipsaté wrote:Haha ok, wat doet hij op dit forum dan? Als ik 9 van de 10 tracks niks aan vind op een forum, dan ben ik niet meer actief op dat forum_Padam wrote: ik zal het je even uitleggen: lyst vind alle mogelijke kicks die maar enigszins pitchen slecht, dat je dat vast weet als nieuwkomer