Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 15:06 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Shockerz

Track(s): ID

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 16:17 
 
Hardtraxxer

Shockerz & MC Alee - This is my lifestyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 00:34 
 
Hardtraxxer

Ik moet wel zeggen dat deze kick wel erg dik is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :thumbup:

Die kick ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer zo'n perfect voorbeeld van krachtloze kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Weer zo'n perfect voorbeeld van krachtloze kicks.



Nou op 1.14 dus niet he. Die zijn echt heerlijk
Die reverse is helaas wel beetje matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Elexz schreef:
Weer zo'n perfect voorbeeld van krachtloze kicks.


Nou op 1.14 dus niet he. Die zijn echt heerlijk
Die reverse is helaas wel beetje matig

De reversed bass is nou juist wat waarschijnlijk harder zal gaan dan de punchkicks :lol: . Niet dat daar veel kracht in zit, want mijn god... De punch-kicks zijn krachtloos, het enige wat ze doen is dusdanig irritant dreunen zodat trommelvliezen scheuren vergelijkbaar met de meeste punchkicks van tegenwoordig. Niks hards aan en waarschijnlijk weinig tijd in gestopt hem in elkaar te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Sjorz schreef:
Elexz schreef:
Weer zo'n perfect voorbeeld van krachtloze kicks.


Nou op 1.14 dus niet he. Die zijn echt heerlijk
Die reverse is helaas wel beetje matig

De reversed bass is nou juist wat waarschijnlijk harder zal gaan dan de punchkicks :lol: .

Dit. Dat DAUNGDAUNGGDAAUUUNGGGDINGDONG kennen we inmiddels wel. Snare, beetje distortion, basstail die veel te lang doorgaat enzo... Om verder nog wat te klagen: die vocals :sick: Idee van de plaat is best leuk though. De uitwerking is gewoon zwaar onder de maat.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks