Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Shellshock

Track(s): Regulus

Sample/video:

@2:33

Bron:
Citaat:
Regulus can be found glowing at the heart of Leo, and is referred to as a class B main sequence star. Regulus is thought to be approximately 250 million years old, and shines with a luminosity of 360 times that of our sun.

The choir in this track represents the mind bending timescales in which stars occupy our universe, while the distorted relentless kickdrum and resonating anvil represent the churning furnace of Regulus, endlessly driving on. . .

Enjoy,

- Geordie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zonde van de hoge pitchkicks, maar de rest! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn nummertje hoor. Lekkere sfeer.
Na Circus weer eens een goeie van hem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Regulus is getting a makeover right now!
New kicks, fatter synths, more attention to detail in the mixdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Zonde van de hoge pitchkicks, maar de rest! :worship:


Dit inderdaad, maar aangezien hij dingen gaat aanpassen ben ik benieuwd hoe het daarna zal klinken.
Zo een vette track dit, Shellshock weet me eigenlijk altijd wel te boeien :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:24 
 
Artiest


@2:33

Dit is de nieuwste (en laatste) versie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:38 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Zonde van de hoge pitchkicks, maar de rest! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 21:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja klinkt lekker!
Vazard Remix voor dikke kicks plez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best tof. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Zeker vet. Geen vocals en fijne melodie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste stukkie :woot: inderdaad heel jammer van die pitchkicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 22:38 
 
Artiest

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een mooie melodie, de kicks vind ik alleen nog niet zo best, maar dit is wel echt een goed nr voor een nieuwe producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat een mooie melodie, de kicks vind ik alleen nog niet zo best, maar dit is wel echt een goed nr voor een nieuwe producer.

Nieuw!? Produceert al een aantal jaren hoor. Circus vind ik nog steeds erg dik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit van hun gehoord :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kent Do the Math ook niet? Waar een Delete remix van is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De delete remix wel, origineel blijkbaar niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel gaaf nummer, kicks storen mij niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 18:19 
 

Fluxion schreef:
Heel gaaf nummer, kicks storen mij niet. :)

Precies dit. Laatste stukje klinkt echt goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:22 
 
Hardtraxxer

Haha die vent rechts in het plaatje van de preview lijkt precies op Walter White junior uit Breaking Bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tpr schreef:
Haha die vent rechts in het plaatje van de preview lijkt precies op Walter White junior uit Breaking Bad


Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 20:17 
 
Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
Oke

Liefje
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 20:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Die sitjl van hun/hem doet me echt helemaal niks. ook niet toen ze bij gearbox zaten.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks