pim0412 schreef:
OutsideSpacer schreef:
Vraag me af wat je bedoelt met je laatste zin. Dit hoor je juist helemaal niet vaak meer
Dan verschillen wij daarin van mening.
OutsideSpacer schreef:
Verder wordt het trucje hardcorekick+screech nog altijd vele malen vaker uitgehaald dan dit.
Dat is toch geen argument om een ander overmatig gebruik te rechtvaardigen?
Zeggen dat het screechcore trucje nóg vaker uitgehaald word rechtvaardigt inderdaad ander overmatig gebruik niet, mijn punt is dat ik vind dat het trucje in deze track dus niet overmatig gebruikt wordt (imo). Daarnaast is het ook zo dat er meerdere trucjes zijn die zullen blijven uitgehaald worden, voor altijd. Zolang het trucje werkt, zal het toegepast worden. En aangezien (in mijn ogen) de screechcore op dit moment de euphoric overheerst, is dit voor mij juist een verademing. Maar, meningen verschillen.