C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Artiest: Sebastian Ingrosso & Tommy Trash feat. John Martin

Track(s): Reload (Omegatypez Bootleg)

Sample/video:
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Niet te doen dit. Probeert Wildstylez te zijn maar komt er niet eens in de buurt.
Hoor veel liever het origineel.
I
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2013
last seen May 2014
Daveytl wrote:Hoor veel liever het origineel.
Dit. Vocal komt echt niet goed tot z'n recht, klinkt niet echt.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Zeikerds xd ik vind het echt een heerlijke bootleg, zeker benieuwd naar de rest,
Last edited by Paultheone on 23 Aug 2013 16:05, edited 1 time in total.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Paultheone wrote:Zeikerds xd ik vindt het echt een heerlijke bootleg, zeker benieuwd naar de rest,
Ik vindt ook wel eens wat.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
IvoD wrote:
Daveytl wrote:Hoor veel liever het origineel.
Dit. Vocal komt echt niet goed tot z'n recht, klinkt niet echt.
Idd, had wel leuk kunnen zijn maar die vocal zit er niet lekker in. Ach voor de rest is hij ook niet super.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
het kutte aan al die bootlegs is dat ze pas uitkomen als het echt een hele grote hit is of als je het nummer al weer beu bent. Heb nog nooit een hardstyle bootleg gehoord van een house nummer wat net gereleased is en nog niet bij het grote publiek terecht is gekomen. ze kiezen die nummers gewoon omdat het een hit is en niet omdat ze denken dat ze er iets leuks mee kunnen doen.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Ze verdraaien de hele tekst.. En die pitch is trouwens ook niet al te best
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Skyscraper wrote:het kutte aan al die bootlegs is dat ze pas uitkomen als het echt een hele grote hit is of als je het nummer al weer beu bent. Heb nog nooit een hardstyle bootleg gehoord van een house nummer wat net gereleased is en nog niet bij het grote publiek terecht is gekomen. ze kiezen die nummers gewoon omdat het een hit is en niet omdat ze denken dat ze er iets leuks mee kunnen doen.
Ben ik het volledig mee eens zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.
J
b-plan wrote:
Skyscraper wrote:het kutte aan al die bootlegs is dat ze pas uitkomen als het echt een hele grote hit is of als je het nummer al weer beu bent. Heb nog nooit een hardstyle bootleg gehoord van een house nummer wat net gereleased is en nog niet bij het grote publiek terecht is gekomen. ze kiezen die nummers gewoon omdat het een hit is en niet omdat ze denken dat ze er iets leuks mee kunnen doen.
Ben ik het volledig mee eens zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.
Ik wel, maar doe het niet.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Waar gaat dit heen Fusion?

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
:lol:

Dit is belachelijk kut. Omegatypez zijn sowieso een stel prutsers mijns inziens.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Deze komt gratis bij 20k likes. Vind de melodie wel leuk, kicks zijn wel weer om te huilen.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Daveytl wrote::lol:

Dit is belachelijk kut. Omegatypez zijn sowieso een stel prutsers mijns inziens.
Ik heb me echt doodgelachen om dit nummer inderdaad. Niet te geloven hoe slecht :lol: