Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:39 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Sebastian Ingrosso & Tommy Trash feat. John Martin

Track(s): Reload (Omegatypez Bootleg)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet te doen dit. Probeert Wildstylez te zijn maar komt er niet eens in de buurt.
Hoor veel liever het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:00 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
Hoor veel liever het origineel.


Dit. Vocal komt echt niet goed tot z'n recht, klinkt niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeikerds xd ik vind het echt een heerlijke bootleg, zeker benieuwd naar de rest,
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zeikerds xd ik vindt het echt een heerlijke bootleg, zeker benieuwd naar de rest,


Ik vindt ook wel eens wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IvoD schreef:
Daveytl schreef:
Hoor veel liever het origineel.


Dit. Vocal komt echt niet goed tot z'n recht, klinkt niet echt.


Idd, had wel leuk kunnen zijn maar die vocal zit er niet lekker in. Ach voor de rest is hij ook niet super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 22:05 
 
Hardtraxxer

het kutte aan al die bootlegs is dat ze pas uitkomen als het echt een hele grote hit is of als je het nummer al weer beu bent. Heb nog nooit een hardstyle bootleg gehoord van een house nummer wat net gereleased is en nog niet bij het grote publiek terecht is gekomen. ze kiezen die nummers gewoon omdat het een hit is en niet omdat ze denken dat ze er iets leuks mee kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ze verdraaien de hele tekst.. En die pitch is trouwens ook niet al te best
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
het kutte aan al die bootlegs is dat ze pas uitkomen als het echt een hele grote hit is of als je het nummer al weer beu bent. Heb nog nooit een hardstyle bootleg gehoord van een house nummer wat net gereleased is en nog niet bij het grote publiek terecht is gekomen. ze kiezen die nummers gewoon omdat het een hit is en niet omdat ze denken dat ze er iets leuks mee kunnen doen.


Ben ik het volledig mee eens zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 22:22 
 

b-plan schreef:
Skyscraper schreef:
het kutte aan al die bootlegs is dat ze pas uitkomen als het echt een hele grote hit is of als je het nummer al weer beu bent. Heb nog nooit een hardstyle bootleg gehoord van een house nummer wat net gereleased is en nog niet bij het grote publiek terecht is gekomen. ze kiezen die nummers gewoon omdat het een hit is en niet omdat ze denken dat ze er iets leuks mee kunnen doen.


Ben ik het volledig mee eens zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.


Ik wel, maar doe het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Waar gaat dit heen Fusion?

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Dit is belachelijk kut. Omegatypez zijn sowieso een stel prutsers mijns inziens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 19:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deze komt gratis bij 20k likes. Vind de melodie wel leuk, kicks zijn wel weer om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
:lol:

Dit is belachelijk kut. Omegatypez zijn sowieso een stel prutsers mijns inziens.


Ik heb me echt doodgelachen om dit nummer inderdaad. Niet te geloven hoe slecht :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks