Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Heerlijke plaat van ome Scope
! Goed bezig hoor
. Heerlijke reverse bass in die intro
. En dan die melodie _O_ .
-
GHardtraxxer
- last seen Apr 2012
Dit dus.D-Teq wrote:Heerlijke plaat van ome Scope! Goed bezig hoor
. Heerlijke reverse bass in die intro
. En dan die melodie _O_ .
-
J
Het eerste nummer van Scope DJ wat me weet te boeien, ben benieuwd wat er nog meer komt.
Intro is heel dik, maar de rest niet zo.
E-rik wrote:prima plaatje van scope!
Wat zijn er de afgelopen 2-3 dagen weer een boel rips van nieuwe kutnummers bijgekomen zeg.
Typisch Scope, niet negatief integendeel zelfs

Ik ben normaal gezien echt een grote fan van zn producties. Deze vind ik (de eerste paar keer) toch een stuk minder, al is de intro wel heel gaaf gedaan.
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
klinkt goed! vind deze editie van HWS best n goeie!
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
je haalt me de woorden uit de mondPNXRMX wrote:Intro is heel dik, maar de rest niet zo.
-
DHardtraxxer
- 66 posts member since 2008
- last seen Feb 2012
Doet me beetje denken aan vanilla sky
raar misschien
maar vind dit ''weer'' minder van scope
Scope is wel heel goed bezig laatste tijd!
Geen verkeerde plaat! Vond Stargazer een tikkie beter, maar deze mag er ook zijn.
Scope DJ lijkt zichzelf opnieuw uitgevonden te hebben met die trancy sound. Erg leuk!
Scope DJ lijkt zichzelf opnieuw uitgevonden te hebben met die trancy sound. Erg leuk!
Niet alleen Scope. Vind het de beste ontwikkeling in de hardstyle sinds tijden. Tracks als You're Not Alone, Shine, Stargazer, Stardust, Into The Light, Fly With Me, Feelings, Charger, Dream Dust, Creative Community, en zo kan ik er nog wel meer opnoemen. Superdikke sounds gewoon.Khadber wrote: Scope DJ lijkt zichzelf opnieuw uitgevonden te hebben met die trancy sound. Erg leuk!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Pfff die intro en die melodie erg lekker hoor! 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Klinkt echt wel lekker! Als die climax begint, heerlijk gevoel krijg ik erbij 
Mooi! Ik ben echt een fan van de Scope sound. Vond z'n vorige release iets minder, maar met deze track weet ie me weer helemaal te pakken.
-
N
- 3 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
Vind dit echt een heerlijk nummertje! 
Intro klinkt zeer goed! Die vocal heeft hij volgens mij vaker gebruikt, komt me bekend voor.
Melo kan mij niet overtuigen, dit styltje wat hij nu heeft is sowieso mijn ding niet echt.
Hij moet terug gaan naar tracks als Lockdown, Rock Hypnotic, Shimmy Shaker, Final Destination
.
Melo kan mij niet overtuigen, dit styltje wat hij nu heeft is sowieso mijn ding niet echt.
Hij moet terug gaan naar tracks als Lockdown, Rock Hypnotic, Shimmy Shaker, Final Destination
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013