Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Scope DJ & Audiofreq

Track(s): Robot

Sample/video: http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150651675808360

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:08 
 
Hardtraxxer

klinkt wel ok, maar wel te kort om echt over te oordelen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Elite

Dit word echt een heerlijke track! Heb sowieso vertrouwen in Scope DJ en al helemaal als ik dit introotje weer hoor. Hoop alleen dat Audiofreq zijn kicks thuishoudt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:18 
 
Hardtraxxer

Gaat Iedere val de goede kant op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

volgens mij best slappe kicks in de intro. sounds zijn wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

zolang scope dj de kicks maakt kan er wel wat moois uitrollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de sounds die te horen zijn klinken prima hoor! interesse is gewekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

lol ben ook benieuwd naar dat anthem van scope!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt al beter dan wat we van die kale knakker gewend zijn. Scope heeft wel wat beters op zijn naam staan. Ben benieuwd wat deze jongens samen te weeg kunnen brengen op Rebirth.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

klinkt echt fucking nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
zolang scope dj de kicks maakt kan er wel wat moois uitrollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kwamen tegen het einde van deze set aanlopen, maar hoorde van verre de pitchkicks (denk voornamelijk van Audiofreq) al weer. Heb deze dus ook gemist, dus binnenkort eens in betere kwaliteit beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ heb ik nog altijd best hoog zitten, dus ben wel beniewd naar een wat minder karige kwaliteit van dit plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:39 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In die midintro had echt een kick moeten zitten; zo is er echt niks aan. Drukke sfeer met zompige windjes op 150 bpm. Tweede midintro zelfde verhaal. Melodie in de climax vind ik best nice. :) Gelukkig bereiken de kicks geen maximale hoogte a la Audiofreq. De outro is dan weer een stuuuuuuk beter als de midintro's. Een cutje maken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:56 
 
Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Dit word echt een heerlijke track! Heb sowieso vertrouwen in Scope DJ en al helemaal als ik dit introotje weer hoor. Hoop alleen dat Audiofreq zijn kicks thuishoudt..


Intro is baas! Melodie klinkt prima :) Mooi geheel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

had er meer dub in verwacht dus ben positief verrast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dit echte meuk, had echt wel wat beter verwacht omdat ik Scope Dj zelf wel leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mwah klinkt wel leuk in HQ alleen zijn de kicks echt bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel erg beniewd naar deze live :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:15 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Kwamen tegen het einde van deze set aanlopen, maar hoorde van verre de pitchkicks (denk voornamelijk van Audiofreq) al weer. Heb deze dus ook gemist, dus binnenkort eens in betere kwaliteit beoordelen.


Haha, kan jij een track nog ergens anders op beoordelen? xd (en nee, nu geen discussie over pitchkicks ;))

ON: kan er weinig uit opmaken, maar klinkt nog niet heel geweldig, eerst maar wachten op HQ en dan wat vaker luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DaBerry schreef:
wootum schreef:
Kwamen tegen het einde van deze set aanlopen, maar hoorde van verre de pitchkicks (denk voornamelijk van Audiofreq) al weer. Heb deze dus ook gemist, dus binnenkort eens in betere kwaliteit beoordelen.
Haha, kan jij een track nog ergens anders op beoordelen? xd (en nee, nu geen discussie over pitchkicks ;))


Ik vind de kick het belangrijkste element in een hardstyle track. Ik vind de kwaliteit van de kicks de laatste tijd echt heel laag en nee, dan heb ik het niet eens over de pitchkicks (die ook 9 van de 10 keer afschuwelijk lelijk zijn). Als de kick in een nummer niet lekker klinkt, kan de rest nog zo gaaf zijn, ik zal hem niet (zo vaak) meer luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:51 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
DaBerry schreef:
wootum schreef:
Kwamen tegen het einde van deze set aanlopen, maar hoorde van verre de pitchkicks (denk voornamelijk van Audiofreq) al weer. Heb deze dus ook gemist, dus binnenkort eens in betere kwaliteit beoordelen.
Haha, kan jij een track nog ergens anders op beoordelen? xd (en nee, nu geen discussie over pitchkicks ;))


Ik vind de kick het belangrijkste element in een hardstyle track. Ik vind de kwaliteit van de kicks de laatste tijd echt heel laag en nee, dan heb ik het niet eens over de pitchkicks (die ook 9 van de 10 keer afschuwelijk lelijk zijn). Als de kick in een nummer niet lekker klinkt, kan de rest nog zo gaaf zijn, ik zal hem niet (zo vaak) meer luisteren ;)


Je hebt ergens wel gelijk inderdaad. Maar als de kick wat minder is en het melodietje is episch, dan luister ik 'm nog wel hoor. Maar goed we gaan off-topic... Viel me alleen op dat 9 van de 10 comments van jou over de kicks gaan ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks