Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 17:07 
 
Hardtraxx Newbie

Sasha F & The Strangerz
Suffocate
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over 't algemeen niet echt overtuigd door deze track. Spijtig dat The Machine er niets meer mee te maken heeft.
De kicks zijn wel ok, dat pitchen hoefde niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Over 't algemeen niet echt overtuigd door deze track. Spijtig dat The Machine er niets meer mee te maken heeft.
De kicks zijn wel ok, dat pitchen hoefde niet.

Jawel hoor, The Machine produceert nog voor hem. Alleen de collabs niet, maar dat heeft hij ook nooit gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:05 
 
Hardtraxx Newbie

ik vind het wel beetje oudedaagse b-front achtige plaat! klinkt wel goed, zou hem wel live willen horen! :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks