Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 11:00 
 
Artiest

Artiest: Sasha F

Track(s): Hell's Messenger

Sample/video:

@30:49
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt lekker, die nieuwe kicks klinken wel een beetje ver weg (? of da lijkt :P )
Ben benieuwd wanneer en waar hij iets gaat releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thepump schreef:
Klinkt lekker, die nieuwe kicks klinken wel een beetje ver weg (? of da lijkt :P )
Ben benieuwd wanneer en waar hij iets gaat releasen.

Wordt binnenkort aangekondigd bij een label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:26 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Thepump schreef:
Klinkt lekker, die nieuwe kicks klinken wel een beetje ver weg (? of da lijkt :P )
Ben benieuwd wanneer en waar hij iets gaat releasen.

Wordt binnenkort aangekondigd bij een label.


Yup. Er liggen iets van 6 tracks klaar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, heerlijk geweld dit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 16:07 
 

Deze is dan wel weer geweldig! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Awesome. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Thepump schreef:
Klinkt lekker, die nieuwe kicks klinken wel een beetje ver weg (? of da lijkt :P )
Ben benieuwd wanneer en waar hij iets gaat releasen.

Wordt binnenkort aangekondigd bij een label.


Zal wel Spoontech zijn? Laat hij snel die iets oudere tracks releasen die wel nog door The Machine gemaakt zijn.

Deze klinkt in ieder geval niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Citaat:
Zal wel Spoontech zijn? Laat hij snel die iets oudere tracks releasen die wel nog door The Machine gemaakt zijn.

Deze klinkt in ieder geval niet zo.


ik hoor Machine sounds IMO , verklaar jij dan dat het niet zoals machine klinkt dan ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trobi2012 schreef:
Citaat:
Zal wel Spoontech zijn? Laat hij snel die iets oudere tracks releasen die wel nog door The Machine gemaakt zijn.

Deze klinkt in ieder geval niet zo.


ik hoor Machine sounds IMO , verklaar jij dan dat het niet zoals machine klinkt dan ???


In 't algemeen klinkt het niet zo kwalitatief als The Machine z'n vorige producties voor Sasha F. Lijkt meer op een productie van Adventum...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 11:13 
 
Artiest

The Machine heeft niks te maken met deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt heel vet !!! maar kan bij lange na niet tippen aan New System
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 16:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vanaf 53:17 hoor je langere versie van Hell's Messenger :bomb: :bomb:

[zippy]http://www40.zippyshare.com/v/33617703/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wa een :bomb: :bomb: :bomb:
Vind het wel iets van RR hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dig dit. :loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks