Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Jurheinen schreef:
Ben er nog niet echt kapot van

Ik ben om, wat een plaat is dit zeg! Ging echt hard gisteren :worship:

:loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Overtreft voor mij bij lange na het origineel niet. Wel een dikke track.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Overtreft voor mij bij lange na het origineel niet. Wel een dikke track.

Wacht maar tot je hem live hoort :P
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Zo belachelijk hard dit, gaat helemaal nergens over.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ontiegelijk ziek live :worship: Wist niet wat me overkwam
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Zo ontiegelijk ziek live :worship: Wist niet wat me overkwam

ben je niet de enigste :drool: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom is wèl de enigste!
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

De enige -.-
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Tom is wèl de enigste!

oke :$
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asociale climax... Wat een bizarheid/genot!!! :drool:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
De enige -.-

Daarom zei ik het ook zo :P
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Bruut! :drool:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sodeju, die gaat hard :woot:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Uberhout schreef:
De enige -.-

Daarom zei ik het ook zo :P

Was niet helemaal uit de zin op te maken :$
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
xd
Zo belachelijk hard dit, gaat helemaal nergens over.

Haha idd! Die klapte er goed op @ Loudness :D .
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:
Overtreft voor mij bij lange na het origineel niet. Wel een dikke track.

Wacht maar tot je hem live hoort :P

Ik prefereer voorlopig nog steeds het origineel :P
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kick op 4:01 doet me erg denken aan Never Fall Asleep.
Al met al super vette track weer :)
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:08 
 

:drool: :love: :loving: :worship:

Wat ziek
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te ziek voor woorden dit :worship: wel grappig, want het origineel vind ik dus helemaal niks.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 02:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een track zeg, ik kan 'm blijven luisteren. Ik hoop zo hard dat Delete dit jaar echt gruwelijk veel geboekt gaat worden :love:
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 13:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Wat een track zeg, ik kan 'm blijven luisteren. Ik hoop zo hard dat Delete dit jaar echt gruwelijk veel geboekt gaat worden :love:

Voorlopig helaas niet. Hij zou voor een tijdje weer terug gaan naar Australie.

Maar dit is echt een ge-ni-ale track :worship:
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is misschien wel zijn beste tot nu toe. Gaat echt he-le-maal nergens over. :worship:
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: :bomb: :worship:
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die tweede mid-intro!!!! :drool:

HAOIGNBHESAOIGNSAHEOIGN DAT CLIMAX! Keihard weggeblazen worden live :yay:

Zeker weer een topper ;)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks