Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:38 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Sasha F

Track(s): F.R.E.A.K.

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:51 
 
Hardtraxx Elite

De mid-intro screech doet me sterk denken aan A Different Kind Of Therapy. Vocals in de mid zijn misschien iets teveel van het goede. Maar wat een kicks en screeches heerlijke nummer. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oeee, ik zou deze toch wel eens in HQ willen horen, of live :thumbsup: nu vind ik die kicks zonder die DKOT kicks nog een beetje vaag :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wauw, heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
De mid-intro screech doet me sterk denken aan A Different Kind Of Therapy.

Klinkt wel leuk maar de climax kan me toch nog niet heel overtuigen, ik ga wachten op hq :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

wat een heerlijke track :loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks