Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 04:48 
 
Hardtraxx Crew

Artiest: San Holo ft. Bipolar Sunshine

Track(s): Brighter Days (Atmozfears Remix)

Sample/video:


Bron:
YT

hardstyle-releases/san-holo-album1-a-lot-of-remixes-t68704.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Geef mij maar normale kicks :(

Wel een hele fijne melodie. Ook al bij die andere nieuwe remix, waarom die scheetjes als kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het origineel vreselijk, deze versie zal ik ook nooit zelf op gaan zetten. Begrijp überhaupt niet waar die hele San Holo hype vandaan komt, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie :loving: Weet nog dat ik en een maat elkaar aankeken op WOW WOW van tering wat een melodie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Vind het origineel vreselijk, deze versie zal ik ook nooit zelf op gaan zetten. Begrijp überhaupt niet waar die hele San Holo hype vandaan komt, maar dat zal wel aan mij liggen.

Hoezo hype? Smaken verschillen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

San Holo is baas, en Atmozfears is een nog grotere baas. Super dik nummer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
fflkkr schreef:
Vind het origineel vreselijk, deze versie zal ik ook nooit zelf op gaan zetten. Begrijp überhaupt niet waar die hele San Holo hype vandaan komt, maar dat zal wel aan mij liggen.

Hoezo hype? Smaken verschillen. ;)


Tuurlijk smaken verschillen, maar je kan niet ontkennen dat San Holo met z'n stijltje een hype is nu. Als na een tijdje die langzame poppy trap/future bass/wat het ook is uit de mode is hoor je denk ik ook niet zoveel meer over hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 12:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Please, als je niks over het genre weet, ga er dan ook niet wijs over doen.

San Holo wordt ondanks populariteit gewoon geprezen voor goede producties e.d., al langere tijd, al vanaf het moment dat hij net een paar Monstercat releases had. Dat het aanslaat bij het grote publiek dat is alleen maar mooi voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Maar 'werd al eerder geprezen voor goede producties - echter is in de afgelopen 1-2 jaar 1000% gestegen in populariteit' is gewoon definitie van hype toch. Zelfde als PN. Werd altijd al wel gewaardeerd maar is vanaf 2017 opgeblazen. Ik zie hype niet als een negatief woord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welke kicks? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solis schreef:
fflkkr schreef:
Vind het origineel vreselijk, deze versie zal ik ook nooit zelf op gaan zetten. Begrijp überhaupt niet waar die hele San Holo hype vandaan komt, maar dat zal wel aan mij liggen.

Hoezo hype? Smaken verschillen. ;)


Niet mijn smaak, maar prima dat hij er veel mensen in een korte tijd mee bereikt heeft. Zoiets noem je toch gewoon een hype? Positief of negatief maakt niet uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die kicks doen mij denken an tweekacore :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 17:10 
 
Hardtraxxer

TBA-ID schreef:
die kicks doen mij denken an tweekacore :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 23:50 
 
Hardtraxxer

0:45

(Verder leuke video)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 02:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk dat hij het op deze manier aanpakt, ben zelf ook niet echt fan van de kick. Benieuwd wat het eindresultaat wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Leuk dat hij het op deze manier aanpakt, ben zelf ook niet echt fan van de kick. Benieuwd wat het eindresultaat wordt.


In de comments reageert hij dat het dus waarschijnlijk de 1e climax met deze kick wordt en in de 2e climax kun je vierkant rammen met een "normale" kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker huppelend kickje, prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 06:24 
 
Hardtraxx Crew


16:10 - andere kick in de 2e climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem zo echt heel vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom terug op mijn eerste mening, vind deze versie nu toch wel lekker. Onder andere door de variatie van 2 verschillende kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ontzettend gaaf deze. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel fijn dat hij nu een andere kick gebruikt in de 2e climax, maar toch benieuwd wat er dan weer gaat gebeuren met deze remix? I Still See Your Face remix ook al niks meer van gehoord. Zelfde geld voor de remix van PN..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Leuk dat hij het op deze manier aanpakt, ben zelf ook niet echt fan van de kick. Benieuwd wat het eindresultaat wordt.


Ik kom hierop terug, na hem live gehoord te hebben vind ik het toch wel vet. 2e climax met de wat hardere kick is ook heel vet!

Goldenstyle schreef:
Heel fijn dat hij nu een andere kick gebruikt in de 2e climax, maar toch benieuwd wat er dan weer gaat gebeuren met deze remix? I Still See Your Face remix ook al niks meer van gehoord. Zelfde geld voor de remix van PN..


Een hardstyle remix EP oid zou leuk zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 22:34 
 
Hardtraxxer

Leuke plaat :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks