Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 14:03 
 

Zwaar episch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reverse is wel erg lekker :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:08 
 

Deze verdient toch wel wat meer reacties :-/ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Reviral schreef:
Deze verdient toch wel wat meer reacties :-/ :x

Want?
Alleen de vocals zijn schitterend. Zodra ik op play druk, moet ik op de een of andere manier denken aan Skrillex. Vervolgens de elementen uit ZX aka Zenith & Avex - Scream gevolgd door een rev. bass.
Niet zo heel speciaal naar mijn gevoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk. :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks