Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:30 
 
Hardtraxxer

Artiest: S Dee

Track(s): Christmas mash up

Sample/video:

@21:40

vanaf @22:40 gaat het zwaar mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:58 
 

Die S-Dee heeft het al een tijdje niet meer op een rijtje .. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom vind ik dit stiekem leuk :cry: ?

Het bevat ongeveer alles om een kut track te zijn, maar hier gaat het mis en vind ik het leuk. Guilty pleasure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperheufd schreef:
Daveytl schreef:
Waarom vind ik dit stiekem leuk :cry: ?

Het bevat ongeveer alles om een kut track te zijn, maar hier gaat het mis en vind ik het leuk. Guilty pleasure.


Insturen voor DWDD? :lol:

Hoe bedoel je? ( :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had niet gehoeven deze trash up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperheufd schreef:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Guilty-Pleasures.4724.0.html

Aaaaah zo. Haha dat kan natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=ahK2j2kDc0k

Das gewoon deze. En die's al behoorlijk oud. En hij's best vet, gewoon voor de lol.
Staat bij mij al weet ik het hoe veel jaar elke maand December behoorlijk vaak aan.

Dit is dus gewoon een live in elkaar geflanste mix van z'n eigen intro's met die plaat, niet echt een christmas mashup ofzo imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Had Inno's reactie niet gezien :P , want dit is inderdaad gewoon die Showtek plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 21:35 
 
Hardtraxx Addict

Uhm......... :slow: :slow: Nou Nee :x
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks