Beetje The Machine achtige plaat, wel heerlijk!
Gaat hij nou op Fusion releasen of hoe zit het met deze man?
Iemand 'n idee?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
klapperrrrrrr!! 
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
zalig!!!!!!! 
Denk het wel, sinds hij een stagair bij Fusion is.Nikkel wrote:Beetje The Machine achtige plaat, wel heerlijk!
Iemand 'n idee?
Waarom zou dat betekenen dat hij er ook meteen gaat releasen? Het zou me niks verbazen overigens.wvd wrote:Denk het wel, sinds hij een stagair bij Fusion is.Nikkel wrote:Beetje The Machine achtige plaat, wel heerlijk!
Iemand 'n idee?
Je loopt niet voor niet stage, en het lijkt me als Fusion dit release-waardig vind dat ze hem niet voor niets als stagair hebben aangenomen. Ze zullen zeker iets in deze man hebben gezienTaxi wrote:Waarom zou dat betekenen dat hij er ook meteen gaat releasen? Het zou me niks verbazen overigens.wvd wrote:Denk het wel, sinds hij een stagair bij Fusion is.Nikkel wrote:Beetje The Machine achtige plaat, wel heerlijk!
Iemand 'n idee?
Maar ik neem aan dat ie niet als producer stagiaire is aangenomen? Of zit ie op de rock-academie ofzo?Je loopt niet voor niet stage, en het lijkt me als Fusion dit release-waardig vind dat ze hem niet voor niets als stagair hebben aangenomen. Ze zullen zeker iets in deze man hebben gezien.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Klinkt aardig dik maar nog ff op de HQ wachten.
klinkt vet zover ik het kan horen...en hoop wel dat hij bij fusion komt..lijukt me vet weer zn talentje 
Klinkt goed, hoop ook dat die op Fusion gaat releasen
. Een hard talentje.
Hij heeft geloof ik stage gelopen bij Fusion. Wie weet!